Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å... ønsker virkelig at det skal lykke for dere nå.

Jeg har gått til innkjøp av Berberis fructus composita populært kalt Babyklister nå. Så neste gang skal jeg "klistre" spiren fast så den/de ikke klarer å stikke av i en sa.

Igjen lykke lykke til - gleder meg til de positive resultatene strømmer inn. Rakel64 - nå er det din tur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt - jeg er så spent :-) Noen som har begynt å teste?

Skrevet

Hei, og takk for omsorgen! Jeg har ikke så mye nytt å fortelle, hadde ikm onsdag egentlig (to uker etter el), har ikke fått tr og har testet neg hver morgen siden onsdag. Er optimist så lenge ikke tr kommer, kan ikke gi opp håpet, nei, Dette var mitt syvende forsøk, og på Stork sa de at neste gang ville se se meg med baby, så jeg håper det går troll i ord! Var det ikke du som fortalt om en som testet pos først dager etter ikm? Håper det er stoore forskjeller, hehe.

Skrevet

Hei.

Ikm er om 3 dager, så nå nærmer det seg. Er SPENT. Har på følelsen av at det gikk denne gangen. Men den som venter får se..;)

Skrevet

Ja, jeg har fortalt om det - så håper det gjelder deg også :-)

Spennende hold oss oppdaterte, er så spent!

Masse masse millioner ganger lykke til!

Skrevet

Hei, ja, hvordan har det gått? Jeg vet ingenting enda. Ingen tr og bare negative tester....Testet tirsdag, det var 2 uker + 4 dager etter ins, men 2 uker + 6 dager etter pos el. Jeg hadde ins 36 timer etter pos el, så derfor vet jeg ikke helt hvilken dag jeg skal regne ikm etter, det mest riktige blir vel 2 uker etter pos el. Har hatt "prikling" i magen hele denne uken, men kjenner ingenting i puppene eller andre tegn på at noe kan være på gang. Min kusine testet positiv først to uker etter mensdato, og jeg leste på en annen side her om en som var gravid med nr 3 og hun testet positiv først 3-4 uker etter mensdato. Nå er testene så sikre at når jeg tester neg så er jeg nesten overbevist om at jeg må reise til Kjøben igjen, og samtidig så er jeg evig optimist så lenge jeg ikke ser tegn til tr :-) Takker for all omsorg og interesse, det betyr masse!

Skrevet

så rart dette var da...men da er det hvertfall enda håp:) siden tanten ikke har kommet:)

skal krysse alt som fins for deg:) du fortjener dette virkelig rakel64, etter så mange forsøk.

lykke til klem fra meg:)

Skrevet

Oj.. da det var spesielt - håper det ligger i slekten og at det gjelder deg også Rakel!

Jeg heier på deg!!

Skrevet

Hvordan går det?

Har dere begynt å teste?

Følger spent med her på sidelinjen - jeg hadde svakt positivt fra dag 11 etter el. men det var jo to - så da har man høyere hormonverdi.

Uansett. Lykke lykke til - sender dere tonnevis av gode tanker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...