Gå til innhold

Hvilken vogn har dere bestemt dere for?

turbogutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så vanskelig, noen som har erfaring med en bra tvillingvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mye fram og tilbake endte vi på Easywalker Duowalker SKY - bestilte fra babyjungle.nl og fikk den på døra i går. Men erfaring med den har vi jo ikke akkurat... :)

Den virker veldig lovende - eneste innvending jeg har selv er at barna må sitte vendt bort fra den som triller når vi går over til sportsvogndelen. Men ingen vogner innfridde alle våre krav, så da så...

Denne her er iallfall lett og har gode, store hjul - det blir nok bra å ha.

Lykke til i jakten!

Skrevet

Vi har også kjøpt Easywalker duowalker Sky. Den virket best av alle de vi har sett på. Lettest å trille på og svinge med. Og med en liten adapter kan du bare klikke på bilsete.. Kult..

Skrevet

tfk...

har ikke erfaring med den selv enda.. , men har fulgt råd fra andre med tvillinger..

Skrevet

...men det går bare an å klikke på ett bilsete... hadde vært fint om vi kunne hatt med begge tvillingene i bilsete samtidig. Så vi kjøpte uten adapter, vi.

Skrevet

Tjihii..litt tidlig for oss å kjøpe vogn ennå (er 9+6...), men har da rukket å kikket litt allerede. Ca i rangert rekkefølge: TFK, Duowalker Sky og OneTreeHill.

Bor i by og bruker skogsveier i marka. Det viktigste for meg er vekt, enkel håndtering, titteluke i kalesjen og regulerbart håndtak (vi er relativt høye begge to).

Hva har dere betalt dere som har bestilt Duowalker fra Nederland?

Skrevet

Vi kjøpte OTH på Babyproffsen i Svinesund. For oss sto det mellom OTH og TFK pga vekt og størrelse (både sammenlagt og oppslått). Endte på OTH til slutt fordi det er den letteste og den fineste :) Har jo ikke begynt å bruke den enda, men synes vi har gjort et godt valg!

Skrevet

Ganske nøyaktig 7800,- (når vi etterhvert får regningen på fortolling, 25%).

Det var for vogna, to bager, myggnetting og koppholder. Og så fikk vi med sol-trekk som bonusgave, visst.

Vi valgte bort TFK fordi forhjulene der er mindre enn på Duowalker, og så valgte vi bort OTH fordi kalesjene der ikke er så tette som på Duowalker. Og så viser det seg at Duowalker og OTH har samme produsent, visst, så de blir bare mer og mer like. Fant få andre forskjeller.

Skrevet

Hei vi har valgt TFK og den er den minste av iallefall Urban Jungle(OHT) og letteste - vi har to vennepar med hver sin vogn, og OHT fikk vi ikke en gang inn i bilen, og vi har STOR bil (SUV) så vi reagerte litt på det.

Vi har målt og prøvd i bilen så sammenleggbar med hardbager så er denne den minste. Den var også 1000,- kr billigere på fru Lyng enn på barnas hus :-)

Var igår på Cafe med en venn av meg som har TFK og tvillinger, og vognen gikk uten problemer inn gjennom døren, som er en helt vanlig dør. Veldig greit å¨vite!!

Lykke til alle sammen!! :-)

Skrevet

Vi har tydligvis gått imot strømmen :) og valgt Teutonia sin tvillingvogn.

Vi likte at vi kan ha ungen mot oss det første året og siden snu dem rundt. Mykbaggene er store og romslige. Vogna kommer inn 80 cm dører, og da er det jo bare stas :)

Lett å trille, men kanskje litt tung å løfte inn i bilen, men nå er jeg ikke så veldig svak - at de burde jeg klare --- hehe... Man skal jo bære rundt på ett par unger etterhvert også :) Mannen i butikken sa at så lenge man bruker god tid på å løfte riktig, så burde det absolutt ikke være no problem!

Man skal jo ta hensyn til når på året man bruker bagger og hvor man har tenkt til å trille. Til vårt bruk passer nok denne best...

Lykke til!

Skrevet

Vi har bestemt oss for TFK twinner twist. Det stod mellom OTH, TFK og EW. Endte opp med TFK siden den har håndbrems, og ble liten og lett å få inn i bilen. Brems var viktig for oss siden vi bor på toppen av en laaang bakke, og lett vogn viktig siden jeg plagdes av bekkenløsning 1,5 år etter sist fødsel. Da blir det helt umulig med en tung vogn, selv om jeg allerhelst skulle hatt en vogn jeg kunne hatt sportsvogndelen mot meg i begynnelsen.

Men tror vi kommer til å bli fornøyde jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...