Gå til innhold

emmaljunga scooter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Scooter som vi nå har brukt i nesten 3 år. Har brukt den fra mini var 6 mndr.

Positivt: l iten og lett, men likevel en solid og ordentlig sportsvogn

lett å slå sammen

brede hjul, god å trille på både sand og snø

nesten full liggestilling

LANG i ryggen, min treåring på 98 cm ligger fortsatt godt i den og det er mer enn hva man kan si om de andre vognene vi har- blandt annet en stor Simo kombi.

Negativt: Kalesjen har ikke kalesjestrammere så den har en tendens til å sige litt bakover, spesielt hvis man har på regntrekk.

For å ta av stoffet for vask må man skru det løs- tar litt tid og er ganske tungvint

Dette er i allefall mine erfaringer, vi er kjempefornøyd med vognen og har hatt den med på mange feriereiser- og den er like hel.

Vi kjøpte Scooter til minste frøkna nå i høst, og vi er strålende fornøyd!

Har hatt en god del vogner nå (har tre barn), men dette er den desidert beste.

Frøkna sitter mykt og godt og har god plass bredde og lengde messig.

Har ikke opplevd at kalesjen siger, men det kan være fordi jeg knepper på fotposen, mulig den holder den på plass.

Det jeg syns er en liten minus ting er at bøylen er så lav. Blir liksom litt trangt med voksiposen og barnet under bøylen, men det hender at jeg bare knyter posen på oversiden av bøylen.

Kort og godt, en super vogn for mine behov :o)

Vi betalte i underkant av 2000,- i Sverige, med fotposen, men dette var da før Emmaljunga skrudde opp prisene. Her i Norge tror jeg de ligger på ca 2500,- + evt fotpose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...