Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Var med noen venninner ut på lørdag. Første som sjkedde da vi kom inn på utestedet var at til tross for magen min så ble jeg sjekka opp! Han var kjempe hyggelig og vi pratet litt om mini i magen. Han drakk, men virket ikke intr i noe annet enn å bli kjent. Det endte med at jeg gav han nr mitt, ingen fare med det. Og så snakket vi ikke mer sammen resten av kvelden. Jeg er venn med bf og vil ikke lage noe problemer. Er ikke klar for noe nytt forhold nå, men hadde vært koselig med en venn. Kanskje se hva som skjer etterhvert..er 7,5 mnd nå. Det skjer jo snart store ting og får nok å gi oppmerksomheten til om litt. Men nå sendte han akkurat melding om vi skulle ta en kaffe? Må jo la han vente litt, men hva ville dere gjort? Er det dumt å si ja? Jeg vil ikke ha noe "ny" pappa til mini, og er nok ikke klar for et nytt forhold oppi alt dette. men er det sånn at jeg MÅ sitte hjemme alene fordi jeg ble dumpa av bf? Vi er jo fortsatt venner, men bare det. ingen av oss vil noe mer. Han jeg møtte på lørdag virket veldig søt, og hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg sagt ja... Er det litt tidlig kanskje?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Ville nå sagt ja jeg, han vet jo at du er gravid og tenker nå forhåpentligvis at du kanskje ikke vil hoppe inn i et forhold like før fødsel hehe:) Og om han skulle nå prøve seg så er det jo bare å si hvordan det ligger an, han bør være såpass oppegående å forstå det:)
Singeline Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hørtes kjempehyggelig ut! Håper han er snill! Fikk lyst på en tur ut selv jeg nå. Har jo hørt at det fins kjekke menn der ute som synes gravide kvinner er attraktive, og som ikke er redd for en utfordring.... Hehehe
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hehe... Det hjalp veldig på selvtilliten ihvertfall. Følte meg plutselig ikke som en stranda hval lenger! Får se hva som skjer videre... Litt skummelt.. HIhi.
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Helt enig hørtes bare trivelig ut! Sier som miss M jeg; Go 4 it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå