Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? (litt lang....)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, vil gjerne ha noen synspunkter på dette...

Har blitt gravid med en såkallt "fuckbuddy". Bare mine nærmeste venner vet om oss to. Vi vil ikke at noen andre skal vite om vår forhold da vi kommer fra samme lille sted og alle kjenner alle.

Jeg har nå blitt gravid med hans barn (er 5 uker på vei) og er så usikker på hva jeg skal gjøre. Storyen er:

Han har en gutt fra før på 3 år der han og moren gikk fra hverandre i sommer. Det har vert en MEGET tøff prosess for han da hun har vert og er enda veldig vanskelig, og setter gutten opp mot faren osv. Han sliter da selvsagt mye med dette og jeg vet at om jeg hadde sagt jeg var gravid ville det knekket han TOTALT!

Jeg bor for tiden i en annen by så tenker på å kutte all kontakt med han og kommer ikke til å treffe på han på gaten heller pga avstanden.

Jeg vet at om det hadde blitt kjent at det var han som er BF så hadde det blitt snakk "på bygda" og tror alle og enhver ville blitt sjokkert, spes familie og venner...vurderer å si BF er en her i byen som jeg har hatt et kort forhold til men som ikke vil ha noe med oss å gjøre...:S

Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at dette kan være vanskelig. Jeg synes at du burdel si ifra til bf. Både for barnets skyld og hans. Du forteller ikke så mye om forholdet deres nå. Utenom at dere har/har hatt sex.

Hva han velger å gjøre må man jo nesten bare se an. Men jeg ville vel ikke gjort noe annet enn å si det til han. Hvem vet, kanskje han virkelig stiller opp og har lyst å være der for barnet sitt, og deg? Dumt å ikke gi han sjansen. Du kan heller si det at han kan ta kontakt med deg når han vil hvis han reagerer negativt, la han få tid på seg. Siden du sier du vil bryte kontakten for hans skyld mener jeg...

Ikke tenk på hva andre sier. Det finnes så mange forskjellige forhold i verden. Om en liten stund er de ferdige å snakke om det. Tenk på deg selv og barnet nå, og ta vare på deg selv. Men jeg ville sagt det til bf. Lykke til!

Skrevet

Vi har et godt vennskaplig forhold i tillegg...Eg fikk omgangssyken for en stund siden og da fikk han helt panikk og spurte i en uke etterpå om eg va heeelt sikker på at det bare var omgangssyken og hvordan formen var osv. Så spurte eg nå bare sånn helt løst hva han hadde sagt om det hyptoetisk sett ikke hadde vert omgangssyken...da sa han bare at han hadde "tåler ikke flere utfordringer nå"...synes det sier sitt eg...men eg er jo enig i det du sier men vet ikke helt om eg vil likevel siden eg vet han sliter såpass mye allerede...huff....

Skrevet

Hmmm... Men han vet jo at det er en sjanse for at det kan skje når man har sex? Forstår at mange tenker en "lettvint" løsning før det er et faktum at man er gravid. Hva vil du da? Vil du beholde barnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...