congirl Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei, er gravid for første gang,10+3 på vei,men må inrømme at den gleden som jeg hadde er helt borte.....synes ikke lenger at det er så spesielt stor stas,vet ikke hvorfor,men lurer på om det var så lurt å sette igang dette. har holdt meg røykfri siden jeg testet positivt,ca 6 uker siden,så helt likegyldig er jeg nå ikke! Men det hadde vert fint om noen dær ute kunne si til meg at gleden vil komme.... off....
ILRK Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hei... Det kan jo være at det er det at du har sluttet å røyke som kan gjøre deg likegyldig... Kroppen din har jo vært avhengi av røyken, og mange får jo reaksjoner til vanlig når de slutter å røyke å.. Hormonene surrer jo rundt i kroppen som atombomber å nå da, å gjør ikke humøret noe bedre... Ta vare på deg selv :-)
malla Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 hadde ikke noe glede før jeg hadde skikkelig mage å jeg følte liv.. det kommer nok med tiden. husk det er jo et stort valg å forandring i livet:)masse hormoner...
Sept08ma Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hei, jeg har det nok mye som deg. Er i 8. uke. Dette var ikke planlagt, og jeg tror jeg bare var glad den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Er flink til sunn spising etc, men jeg kjenner ingen glede. Egentlig bare angst. Er lei meg hele tiden. Men vil ikke ta det bort. Dette var vel ikke hjelp for deg, annet enn at det er flere som har det som deg...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 gleden kommer med tiden.. jeg var lei meg stort sett hele svangerskapet.alle andre var glad. det er jo kun forbundet glede med å skulle få en liten..men slik var det ikke for meg.sluttet også med røyken og antidep. den dagen jeg fant det ut.. det var noen knallharde måneder...men nå er sønnen min født:)og gleden begynner å komme.... så den kommer...men ting tar td...det gjorde det vertfall for meg. men det var verdt alle de 9 mnd!!! depresjon er vanskelig for andre å sete seg inn i...så ta tiden til hjelp!! da ting var veldig tunge gikk jeg og handlet babyklær:) lykke til:)du er ikke alene om å ha det slik du har det nå!!! gleden kommer!!!ta en dag om gangen.
congirl Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Takk for svar.Det hjelper å høre at flere har samme følelser,men jeg anser meg som heldig, er på tur oppover nå,men jeg skjønner at mange ikke kommer seg på topp igjen så fort som jeg har gjort!
maria isabell Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 ikke rart du har det vanskelig...røykeslutt=deppa. gravide hormoner=deppa...du har jo dobbelt opp...er ikke helt i hummør selv for tida...men har en plan:) på mandag skal eg tvinge meg selv til å være glad,pynte meg og reise på besøk til noen venner:) ellers skal eg begynne å trene:) aromaterapi og shopping...dette må vel hjelpe litt på hummøret:) vi burde jo vert glad,men disse dumme hormonene ødelegger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå