Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Fikk jakka jeg bestillte i dag, men den var for liten.. Er det bare og sende tilbake jakka, med emballasje, også få ny? Hvor lang tid tar det, sånn ca?
♥2 små gull♥ Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Det skal ligge et returskjema med varene, fyll ut det og legg det sammen med varen, og send tilbake. Etter en ukes tid får du ny vare:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Du mangler bare et navn foran, så har vi likt nick! ) Returskjemaet har jeg fått ja. Kan jeg skrive under at jeg vil bytte til en større jakke?? Takk skal du ha
♥2 små gull♥ Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Samboeren skulle bytte en bukse, også skjønte jeg meg ikke på de størrelses-greiene der (var selvfølgelig jeg som måtte ordne med returen for han...) og da bare skrev jeg under at jeg ønsket samme bukse bare i en størrelse mindre, og når han fikk ny i posten fikk han riktig. Prøv det, går sikkert fint for deg og
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Good ) Her står det at den skal leveres der den blir hentet da, så får sende sambo ned med den ) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå