Gå til innhold

Hcg nivå uke 6/7

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som venter tvillinger som har målt hcg nivået i uke 6 eller 7?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.... Jeg målte hcg i den tiden der, og den ene dagen var den på rett over 5000. Og to dager senere var den på 13000... Sammen da med innvendig UL. fant de ut at det var to små bebiser...... skrekk og gru med en gang, men nå er det bare moro og spennende....

Klemz.....

Skrevet

Jeg fikk målt hcg mellom uke 6 og 7 da jeg var gravid med tvillingene mine, og hadde 501. Jeg har også et barn til, og målte hcg på samme tidspunkt med ham. Da hadde jeg 81. Utrolig at slike tall setter seg i hukommelsen!

Skrevet

mitt var ca 79000 7+2, er det høyt?

Skrevet

det er jo høyt, men jeg tror ikke det er for høyt......... Vet du om det er to.....?

Skrevet

nei, jeg vet ikke. skal på ultralyd i uke 12. Er det noen andre som har tatt blodprøve rundt den samme tiden?

Skrevet

Jeg er gravid med trillinger og mine HcG-verdier var da over verdiene for tvillingsvangerskap, men jeg legger dem inn her likevel:

Uke 5+3: HcG var 12986

Uke 6+1: HcG var 61559

Her er en veldig fin oversikt over HcG-verdier:

http://www.betabase.info

Denne siden har vært litt ustabil i det siste, men prøv litt innimellom så burde du komme inn på den. Merk at verdiene er for DPO (=Days Past Ovulation) og ikke antall dager etter siste mens. Det er veldig store variasjoner fra person til person og også mellom egne svangerskap, så det er vanskelig å bestemme antall etter HcG-nivå, men det gir jo en pekepinn : - )

Skrevet

Takk for svar! Er det flere som husker nivået?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...