Gå til innhold

når hadde dere sluttet å spille håndball?

Anbefalte innlegg

Skrevet

spille bedrift så det er ikke så seriøse greier. tenkte å være med ei stund til, men får se hva det blir til. er snart fem uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill så lenge du orker. Tror jeg spilte til ca 4.mnd m førsten. Men vet at noen spiller lenger også.

Skrevet

Jeg fikk en bok fra jordmor idag hvor det sto at man skal slutte med håndball.....

Skrevet

Hører ikke til her lenger, men svarer likevel:) . Med førstemann spilte jeg i eliteserien, og ga meg før 12 uker. Syntes det ble litt tøft, og i og med at det var nr 1, så var jeg litt usikker. Med nr 2, spilte jeg til 12-13 uker, mens med 3.mann spilte jeg min siste kamp da jeg var 17 uker på vei (2.div). Holdt meg unna midten i forsvaret (spilte mye ving i forsvar), og unngikk å gå inn på strek. spilte back el. ving, og følte det trygt å spille.

Det viktigste tror jeg er at du selv kjenner at du er trygg.

Lykke til!

Skrevet

fikk streng beskjed av jordmor å holde meg borte.....

Skrevet

jeg sluttet med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Det kan godt hende det hadde gått veldig fint, men den risikoen er ikke jeg villig til å ta. Leger og jordmødre er uenig på dette punktet, og for meg er dette grunn nok til å slutte. Men for all del, jeg har venninner som har spilt ut i 4.mnd og det har gått bra...

Skrevet

Håndball er jo en rimelig tøff kontaktsport, så jeg hadde lagt det på hylla med en gang. Men det er bare meg, du gjør som du føler er riktig for deg :-)

Skrevet

Da jeg var gravid sist spilte jeg til jeg var ca 9-10 uker på vei. (i 5.divisjon). Etter en uke hvor vi hadde 4 kamper på rad og jeg så hvordan kroppen så ut etter det, bestemte jeg meg for å legge ballen på hylla for en stund. Jeg hadde blåmerker over ALT! Hadde fått lårhøner, slag på brystet osv osv - kunne faktisk ha truffet magen. jeg er av den oppfatning at det sikkert er godt beskyttet der inne, men turte ikke ta noen sjanser egentlig. Hvis det skulle gå galt tror jeg ikke jeg hadde tilgitt meg selv. Håndball kan man jo spille resten av livet, gravid er man ikke så mange ganger (som regel). Mannen min hadde også et ord med i laget, han synes det var greit å gi seg mens leken var god.

Denne gangen spiller jeg ikke håndball, og hadde nok ikke gjort det i graviditeten heller.

Men alle har sine egne meninger, og takk og lov for det!

Lykke til med valget!

Skrevet

Bedrift hadde jeg slutett med med en gang...Gravid eller ikke....hehe.

Jeg sluttet litt før jeg ble gravid siden jeg ble dårlig av IVF-medisinene.

Hadde jeg vært i form hadde jeg nok ikke gitt meg før rundt uke 12.

Hvis jeg hadde fått lov av mannen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...