Gå til innhold

Hei til dere alle;)

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si en ting, og det er det at jeg har slite så med å ikke tenke på om det kan gå galt... Det har vært skikkelig ille til tider;)

Men jeg tror mye av grunnen er fordi man leser og hører om alle som er så bekymret.....

Vet ikke hvor mye dette har å si for andre, men tenke å si at jeg tror jeg hadde satt pris på heller å få støtte om de tingene man lurer på i svangerskapet, enn hva som KAN gå galt, og at man er redd osv... Jeg har vært en masekråke her inne sikkert om akkurat dette, men det hjelper ikke.....

Dette er jo noe man skal glede seg over, eller?

Det må jo være mye bedre å glede seg, støtte hverandre osv over det som faktisk skjer i livet våres.... ;) Det er jo en liten beby som skal komme til verden...

Man må slutte å bekymre seg så, og ta ting som det kommer... Vet jeg ikke er alene;)

Dere tenker sikkert, jajaja dette vet vi, men jeg ville bare få ut det jeg hadde på hjertet.. Jeg føler meg så mye bedre av å ikke tenke på hva som kan gå galt, har det gått galt, hva skjer dersom at hvis....osv!!!!

Nyt dette;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136681369-hei-til-dere-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig Anette.

Jeg hadde en periode jeg bare måtte tvinge meg selv til å ikke være her, fordi jeg ble så bekymret. Når er jeg roliger, og ganske sikker på at alt vil gå bra. Kanskje fordi:

- jeg kjenner magen vokse(ikke synlig, men jeg kjenner det!)

- Kvalmen er blitt bedre

- Litt mer energi

- Puppene er ikke så ille ømme lenger

- Og ikke minst jeg har en mann som for teller meg minst 10 ganger om dagen hvor fin jeg er, som lager mat til meg og pusler rundt meg.

Det er jo et lite under som skjer i magen min, selvom det til tider har vært mer ubehagelig enn jeg har satt pris på ;-)

Så hyggelig å høre at noen er enig;)

Ja det er nesten så man må tvinge seg til å ikke være her, nettopp fordi det er så mange som skriver om ting som kanskje engster den andre;)

* Jeg også bynner å kjenne magen vokser... hehe;) Så spennende, ser det og litt.... ;)

* Kvalmen har gitt seg her... Kommer litt inni mellom bare*smiler*

* Puppene mine er heller ikke så ømme, men kjenner det jo litt da hihi

* Jeg har en sambo som forteller at alt går fint, steller for meg og som du sier, lager mat, når jeg ber om det da hehe;) Han er så god at....;)

Takk for svaret ditt, tenkte å svare tilbake på tingene dine hehe

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...