Gå til innhold

Ultralydkontroll før start med spray = to egg

Anbefalte innlegg

Var på det i dag, og da fikk jeg vite at jeg hadde to eggposer, altså to egg. Jeg visste ikke engang at jeg var biologisk anlagt til å få tvillinger. Men jeg lurer på om noen har noen erfaringer med dette, altså, når jeg har proppet i meg noen hormoner etterhvert så vil det vel love godt angående eggmengde siden jeg uten hormoner presterer å lage to???

Fortsetter under...

hei siv.

jeg har hatt det flere ganger. 2 follikler på en gang,3 egg i en folikkel pose osv. Eldre har gjærne dette sa legen og jeg er av de eldre. Så ja om jeg hadde kunnet få barn på egenhånd,hatt åpne eggledere kunnet dette blitt tvillinger og trillinger.

Caroline hadde du 15 folikler uten hormon stimulering?

Har de snakket noe om pco til deg?= for mange follikler som sitter som en perle på en snor. Ja man får flere folikler om man responderer godt på medisinene. Om du har pco skal du ha lav dose med hormoner for å ikke bli overstimulert, dvs få altfor mange folikler.

pco er ikke helt sikker på hva det er men har ikke hørt at de har nevnt det.

jeg var på ultralyd ved første konsultasjon og da hadde jeg akuratt hatt mensen. spennende å se hvor mange det blir når jeg skal ta ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...