Gå til innhold

30+ Treff i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravide og nybakte mødre fra Kristiansand og omeng - er det noen som er interessert i å treffes? Gjerne på café og evt. trille litt sammen? Jeg venter 3'dje barn i disse dager, men er helt klar for å møte andre damer i samme situasjon.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det er ei stund siden du poster innlegget - men jeg er veldig interessert i å bli kjent med andre som venter vår/sommerbarn!!

Venter selv nr 3 i juni-og kjenner få som er gravide eller hjemme i disse dager.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg er også veldig nteressert i å være med. Jeg er 30 år og venter gutt nr to i juli. Har også ei venninne på 31 med termin i september som også er interessert i BIM- treff. Jeg kan for tiden både på dagtid og kveldstid da : )

Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne være med på BIM treff, selv om jeg ikke har vært med før. Har termin 1. august, vår første:-)) For min del passer det best på kveldstid, siden jeg normalt jobber på dagtid.

Skrevet

Det er satt opp et treff imorgen kl 13 på Glipp.

Noen av dere som kommer da?

Jeg er og veldig klar for et 30+ treff dersom det er flere! Klar for trilling om ca 10 uker håper jeg!!

Skrevet

Skulle vi prøvd å få til et treff på kveldstid f.eks tirsdag 29. april, så er det sikkert flere som henger seg på etter hvert? Har ei venninne på 31 år som venter i september, hun blir nok også med da.

Skrevet

Ingen dum ide med tirsdag 29. april. Jeg blir gjerne med.

Skrevet

Vil gjerne være med jeg og dersom jeg er i form :-)

Formen er litt laber for tiden - men er den bedre så møter jeg gjerne opp.

Forslag til sted? Kjesk? Fiskebrygga? 18? 19?

Noen som vil organisere?

Skrevet

Beklager - blingsa på datoen. Kan ikke tirsdag 29.......

Onsdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...