Gå til innhold

Mange som ikke klarte å se kjønnet? Hos oss var det ingenting som lignet på en penis, men sykepleieren var usikker!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hos min første kunne de ikke se kjønnet , lå sån så det ikke var mulig og si noe sikkert. derfor ville ikke jordmor si noe til oss heller.. det var en gutt som kom ut... på andre mann trodde de det var en jente men ville heller ikke si det sikkert pga lå også litt rart, men kom ut jente.

denne gangen sier de helt sikkert att det er en gutt . hun skrev det tilogmed i mine ultralydpapirer men jeg stoler ikke 100 % prosent før den kommer ut :) har nemmelig en venninde som fikk vite på 2 ultralyder att det ble jente men det kom nemmelig ut en liten gutt :)

du kan jo ta 3d ultralyd hvis du veldig gjerne vil være sikker, der ser de jo det helt klart

lykke til :)

Min baby var sjenert, så det er en godt bevart hemmelighet en stund til:)

Jeg har planer om å dra på privatklinikk for 3d.

Så får vi se da om den har vokst fra seg sjenansen:P hehe

Det blir ikke før i mars, så er jo fryktelig spent da!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Vårt nurk gjemte seg også :-) Ikke sjans i havet for å se hvilket kjønn det er.

Skal på ny UL i mars (vekstkontroll) så vi får se om vi kanskje får sett hva som skjuler seg i magen min da :-)

Klarte heller ikke å se kjønnet hos oss, men vi ville ikke vite heller :) Skal også tilbake på ny ultralyd for vekstkontroll siden magen ikke hadde vokst så mye som hodet... Men ka betyr det egentlig? Bra at dem sjekke det opp da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...