Gå til innhold

Desember: Hva liker desemberbarna å gjøre?

Anbefalte innlegg

Her er det veldig kjekt å lese bøker, men de skal ikke leses fra perm til perm, må korte ned litt, hehe

Og å kjøre en stor bil over gulvet mens han springer etter - bråker som fy

Elias er helt topp, kaptein sabeltann og

Puslespill er også gøy

Han har en motorsykkel som han sitter på og styrer (fra biltema), og den kolliderer han titt og ofte, men å slippe gassen? Nei, det går ikke

Ellers er det gøy å springe fra oss, kom og ta meg, kile meg osv

Kitt er toppers, men det er ikke gøy å pakke det vekk, da hyyyyler han

Litt godt at han kan roe seg med en bok, eller litt barne-tv, godt å få roet ned før natta

Deres da? Favorittleker?

Fortsetter under...

Marekattungen skal "gå tur" med alt......dvs hun drar tiln etter seg bortover gulvet, hun rygger, og drar ting etter seg og sier, somme da, komme skal vi gå tur.... Det kan være bamsen, dagens reklame, målbåndet, kosten, strømpebuksen, sågskinne....samme hva det er, så skal hun gå tur med det....

Dukker, dukkevogn, osv.

MUSIKK, SANG. Hun synger utrolig mye. So ro lille venn, tenn lys, lille petter edderkopp, kanskje kommer kongen, bjørnen sover, grevling i taket, hode skulderkne og tå, dyrene i afrika, klappe søte, mikkel rev, musevisa, hun er vanvittig flink å huske tekst....ordrett...

DVD: Sabeltann, Mummi, jungelboken,

Bli lest for, spesielt om tigergutt, og kengubarnet.........

Og albert åberg....

• 3 uker senere...

Han elsker å være ute og leke i snøen. Ake på akebrett er vanvittig moro, og mor og jeg som er så barnslig storkoser meg, og aker med glede sammen med han.

Veldig glad i bøker, leser mye. Tog, bygger kilometervis av togbaner og kjører og koser seg.

Også nå han han fått sansen for TV, den er han blitt helt frelst av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...