Gå til innhold

Jeg har fått tvillinger...

nr.4 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jakob og Elias ble født 24.01.08 kl.23.12 og 23.21. Veide 1560g og 1850g. I uke 30+5.

Jakob er 41 cm lang og har det etter forholdene veldig bra. De ble født på A-hus, men Elias er veldig syk og vi ble flyttet til riksen på lørdag. Han har veldig svake lunger og er kritisk syk. prøver å holde oppe så godt som mulig. Er glad vi har Jakob som er frisk og som vi ser fremskritt på hver dag. Ligger på c-pap, men har kunnet ta den av litt i kveld.

Elias har fått operert inn 3 dren til lungene, men ser ikke ut til å ha den største effekten enda. Det eneste vi kan gjøre er å vente. Blir på riksen en god stund fremover...

Og til dere som skal føde på A-hus... de er bare helt fenomenale. Kan ikke få rost de nok. Bare å glede seg. Håper dere slipper det jeg har vært igjennom de siste dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en god og varm klem. Håper virkelig alt går bra med lille Elias!!!

Skrevet

sender alle mine varme tanker til deg og dine - og kanskje spesielt lille elias akkurat nå :)

Skrevet

hei..

vil bare si jeg tenker på dere. jeg håper alt går bra med elias!

veldig flott at du orker å skrive inn å fortelle oss.. fikk skikkelig klomp i halsen.!! mange klemmer og tanker

Skrevet

Skal prøve å holde dere oppdatert... Hjelper å snakke med noen andre også... Nå skal jeg opp til Jakob, og vi skal prøve å legge han til brystet... gleder meg.. Har masse melk allerede, og de roser meg veldig for det. Men det er jo det eneste jeg kan bidra med;) Ønsker dere alle lykke til. Har sett masse tvillinger både på A-hus og her på Riksen. Så gled dere...;)

Skrevet

Lykke til videre. Håper det bedrer seg for lillgutten din snart. Skal tenke på dere.

Skrevet

Huff, det høres ut som om dere har fått en skikkelig tøff start. Er Elias syk fordi han ble født så tidlig?

Håper han blir bedre snart sånn at dere kan kose dere sammen.

Ønsker dere i alle fall masse lykke til og godt å høre at dere blir tatt bra vare på på sykehuset.

Masse klemmer og positive tanker herfra:-)

Skrevet

Ønsker dere allt godt fremover, sender mange lykkeønskninger og tanker!!

Klem!

Skrevet

Gratulerer så mye, så beroligende å høre at man blir tatt godt vare op Ahus.

Sender gode tanker og bønner bort til Riksen om at det må gå bra med Elias - at dere sammen klarer å være sterke sammen for Elias og Jakob og hverandre...

Dere har funnet nydelige navn til guttene deres - mulig jeg kopierer de... De 2 andre guttene mine har også bibelske navn... hadde passet godt med de!

Skrevet

Varm og god klem og positive tanker fra meg også.

Vi får satse på at Elias er en liten "fighter" slik som sin navnebror i tegneserieverdenen! Legen er jo utrolig dyktige me premature barn nå om dagen!

Synes du er tøff som forteller oss dette, det vitner om at du er ei tøff jente! Lykke til!

Skrevet

Skal krysse fingrer og tær for at alt skal gå bra for dere!

Skrevet

De kom tidlig, håper det går bedre med Elias nå og at dere får gode nyheter fremover. Ønsker dere all lykke til og riktig god bedring.

Varm klem.

Skrevet

ooi,gratulerer,og det var noen nydelige navn :)

Jeg sender også masse varme tanker,og ber for lille Elias og att allt ender godt :)

Skrevet

Du er jammen tøff som tenker på oss andre. Sender dere masse kjærlighet og varme tanker. Jeg skal krysse det som krysses kan for dere. Håper virkelig at vi snart kan lese at alt har gått bra:0) Lykke til....

Skrevet

Gratulerer så mye med de små guttene. Sender mange varme tanker og ekstra energi til dere og den kjempende Elias! Dere er i gode hender på Riksen, og håper at med all kunnskap de sitter med der kan hjelpe lille vennen til å bli sterkere og sterkere.

Klem klem

Skrevet

Gratulerer med guttene:), sender dere gode tanker, og håper at neste innlegg fra deg er gode nyheter om at Elias har blitt sterkere og friskere.

Kan ikke tenke meg hvor tøft det er for dere i ventetiden på bedrings nyheter.

Godklemmer til dere alle

Skrevet

Heisann,

Først må jeg si gratulere med guttene - og at tankene går til lille Elias som jeg håper klarer seg gjennom strabasene. Du får fortelle litt mer om fødsel når anledningen byr seg.

Tenker veldig mye på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...