lise81 Skrevet 28. januar 2008 #1 Del Skrevet 28. januar 2008 hei!! er nå 29 uker og 3 dager venter mitt andre barn. noen andre i samme situasjon ?? ha ein goe dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strømstad77 Skrevet 29. januar 2008 #2 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei! Jeg har termin den 22. april bor på Håbet, venter mitt første barn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise81 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2008 så koselig da!! vet du om det blir gutt eller jente? jeg skal ha gutt. har ei jente på 2 år fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strømstad77 Skrevet 31. januar 2008 #4 Del Skrevet 31. januar 2008 Venter gutt jeg :-) Så heldig du er da, kjekt men en av hver. Formen fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise81 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar 2008 så langt er formen fin!! hva me deg?? begynner bli tung da hehe, men det er jo naturlig... hvor gammel er du? er 81 modell jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strømstad77 Skrevet 4. februar 2008 #6 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jo formen er grei den, merker at det går mot slutten ja :-) Plages litt med ryggen, men går ukentlig til kiropraktor slik at det går greit. Jeg er 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå