Gå til innhold

Harry navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke navn synes du er harry/ white trash?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hå, hå - det er mange det... Men hva man oppfatter som harry er nok veldig basert på folk man har møtt/ kjenner, opplevelser etc., samt at det er stedsbetinget. For min del synes jeg disse faller inn under kategorien:

Karina, Melissa, Natalie, Jessica, Monica, Linn, Liss, Nadia, Sandra, Lene, Therese, Renate, Ina, Vanessa, Jeanette, Charlotte, Katrine, bl.a.

Krister, Kenneth, Rune, Roger, Raymond, Johnny, Ronny, Dennis, Kjetil, Daniel, Roy, Nicolay, Glenn, Robert, Kim, Kåre, André bl.a.

Skal nevnes at jeg har gode venner som har noen av disse navnene, og som absolutt ikke er harry - men det er basert på en generell vurdering. Kunne aldri valgt disse navnene til egne barn pga. overvekt av negative assosiasjoner.

Skrevet

Absolutt en individuell greie basert på opplevelser, minner og assosiasjoner.

Mine er imidlertid:

Therese, Vanessa, Bernda, Lizz, Lindis, Conny, Linda, Laila, Jannice, Susanne, Amalie, Veronica, Alette, Anette, Anita, Florenze, Nadina, Nathalie, Evita, Tina... sikkert flere...

Ronny, Jonny, Rambo, Rodny, Tommy, Adrian, Preben, Even, Raymon, Harry(!), Tom, André, osv!

Skrevet

Harry. :D

Synes det er litt "harry" med sånne veldig amerikansklingende navn, særlig til norsk etternavn.

Ellers synes jeg man skal være forsiktig med å kategorisere navn på denne måten.

Hva er forresten regnet som "white trash"? Synes ikke det er noen hyggelig betegnelse akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...