Gå til innhold

Føde på Ullevål ABC - når søke?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv sendte jeg en mail så fort jeg fikk positiv test etter råd fra disse sidene. Men på første kontroll sa jordmor at dette ikke var nødvendig da de aller, aller fleste som ønsket seg dit fikk plass. Men du kan jo ta en telefon dit og høre hvordan pågangen er nå.

Jeg er forresten veldig fornøyd med oppfølgingen så langt :)

Lykke til!

ABC har veldig begrenset med plass så søk tidligst mulig. Søkte selv i uke 8 og syns det var veldig sent i forhold til andre da. Er 3 fødestuer og de som får plass er veldig trygge på å få føde der så det sier jo litt om begrensningene dette gir... Tror det var 600fødsler de hadde i året jeg:)

De har 4 fødestuer,ikke 3.

De tar inn 60 og noen blir jo sendt til føde B etter hvert,enten pga tvillinger eller kompliserte svangerskap.

Vet ikke hvor mange gravide det er i oslo-området pr mnd,men tror ikke det er sååå lett å få plass der.

Jeg søkte i uke 8 og fikk:-)

Annonse

Søk så raskt som overhodet mulig!!!!

Jeg trodde det var "normalt" å vente med å søke fødeplass til 1 kontroll i 12. uke, noe som resulterete i at jeg ikke kom inn på Riksen og ikke på Ullevål, men ble sendt videre til Bærum, på tross av at jeg bor nesten i gangeavstand til Ullevål....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...