Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Sindre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... Jeg og sambo blir jo aldri enige.. En dag er jeg sikker på å få viljen min (sivert), mens dagen etterpå fremst¨år det som fullstendig dødfødt.. Så nå er det aktiv innsats for å finne alternativer..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sindre er et flott navn!

(Og ikke er det på topp 40-lista heller, hvis det betyr noe...)

Skrevet

Det er helt ok...ikke så fint som Sivert, he he;-) (som sønnen min heter). Synes Sondre er finere, men sikkert fordi jeg kjenner en innmari hyggelig fyr som heter det.

Skrevet

liker sindre kjempegodt...

forøvrig også vetle og erlend, som er i samme gaten..hehe

sivert er ok, men sindre finere

Skrevet

Ikke noe er like fint som Sivert! Skulle bare ønske jeg fikk han mannen på sofaen ved siden av til å skjønne det...!

Skrevet

Sivert er nydelig, men Sindre er kanskje litt mer stødig.

Sivert, da ser jeg for meg en liten "rakker".

Synes også Sondre er finere.

Hva med William? Erlend? Johannes?

Skrevet

Synes ikke William passer til navnene våre, Erlend har jeg dårlige assosiasjoner til, og Johannes står faktisk på lista mi :o)

Skrevet

Erlend og Vetle er fine navn med har dårlige assosiasjoner til det første, og vetle er vel ikke helt min stil tror jeg ..

Skrevet

Å unngå topp 40 er et stort pluss :o)

Vi trodde vi unngikk det med førstemann, men da jeg ser< topp 20 lista nå så var vi visst ikke de eneste som trodde vi skulle unngå det :o/

Skrevet

Syns det er ganske fint. Men hva med Håkon eller Henrik? Dere ser nok hva som passer når han kommer vettu, hadde ikke navnet klart på noen av dem, bare en liten liste med alternativer. Så nesten med en gang hva som skulle bli navnet deres når jeg så de. :o)

Skrevet

Sondre er finere. Likte Sivert, da! Og Simon er fint!

Skrevet

Både Håkon og Henrik er veldig brukt i denne familien her så føler at det er uaktuelt. Men det er fine navn ja :o)

Har en lang liste med navn som jeg har gitt samboer, men han hadde ingen kommentar.. hehe.. sier litt om hvor langt vi står fra hverandre i denne navnediskusjonen.. ;o)

Skrevet

Det gjorde vi også når det kom til guttenavn, hadde nok blitt enig om Magnus hvis vi hadde fått gutt, men under tvil fra min side da Mathias er min favoritt. Ble ingen gutt på oss da, så ingen krangel om navn heller. ;o)

Skrevet

Sindre er ett kjempefint navn!

Skrevet

Lillegutten vår på 14 dager fikk navnet Sindre!Jeg synes det er kjempepent!Det er norrønt og betyr "gnistre"!

Bruk det navnet, om du føler for det!!

Skrevet

hva heter de andre sjiraffbarna??

sindre er penere enn sivert, altså:-

Skrevet

Jeg synes Sindre er et helt forferdelig navn...!

Sivert synes jeg er søtt:)

Skrevet

Sjiraffsnuppa heter Matilde.

Jeg bare elsker navnet Sivert, men får mange rynkeneser da jeg sier det da.. :o)

Men Sindre er kanskje ikke så ille, og samboer er nok mer på gli der.

Uansett greit å ha noen alternativer, kanskje ungen kommer ut og ikke er noen sivert i det hele tatt :o)

Skrevet

Bare sånn generelt eller har du dårlige assosiasjoner?

Skrevet

Ble ingen flat-tv på rommet på han nei.

Sindre er fint, men må jo som de fleste andre Sivert er mye bedre

Skrevet

hehe, må bare kommentere "som de fleste andre"?+ er vel så mange som kommenterer at sindre er finest :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...