Adelina2 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Noen som har lyst til å dele litt erfaringer etter ks..da tenker jeg på hvordan magen er etterpå? Selv har jeg litt vondt inne i magen..når jeg klemmer der eller ligger på den siden gjør det vondt..håper det går over snart..rundt operasjonssåret har jeg ikke følelser i huden? er det normalt..flere som har det sånn? hvor lang tid tok det før dere begynte å gå turer og etc... Håper noen vil dele litt erfaringer med meg.. Ellers må jeg si at jeg har kommet meg kjempe fort..og er imponert over hvor fort kroppen "ordner" seg etter et ks :-)
maviku Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Kor lenge siden er det du tok ks? Gutten min blir to uker i dag, og er så og si smertefri.. Kan tom hoste uten at eg må planlegge det=) Men huda mi på magen er nummen ja, og det er ubehagelig, men regner ikkje med at det går vekk med det første.. En ting eg lurer på er renselse blødningen. Den var jo helt vekke, men begynte og blø igjenn for to dager siden, og det er skikkelig kraftig mens blødning.. Skal det være sånn??
Bie&babylove:-) Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Angående dette med renselse tror jeg det er vanlig og begynne å blø igjen! Sånn var det ihvertfall med meg... blødde litt de første dagene etter ks, så stoppet det også begynte det å blø igjen... Huden på magen er ennå nummen.... og det er 7 mnd siden ks! Jeg har også til tider stikkninger rundt arret så jeg vil tro det er nerver som vokser sammen igjen!
Adelina2 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Nå er det snart 2 uker siden for meg og..og det vonde er vekk..har det som dere..renselsen ble helt borte etter noen dager men så kom den tilbake igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå