Gå til innhold

Emmaljunga dou edge..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:) Jeg har bestilt emmaljunga duo edge barnevogn+ bilstol fra emmaljunga med adapter til å sette på understelle av vognen, stellebag, og dyntrekk til for 8400 SEK, så da blir det vell ca 7200 norske, syns det var bra jeg!!

Med de prisene jeg har sjekket i Norge ligger disse vognene opp i mot 8000 kr bare for vognen.. sinnsykt, men er nok sikkert verdt det:)

Ja, det var billig! Tenkte å kjøpe i sverige jeg og, men litt kjett hvis det skal bli no kluss med vogna og enn må dra dit for å reklamere. Men er vel ikke ofte det skjer;)

Kjempe fin vogn iaf, 4 mnd til så kan jeg forhåpentligvis prøve den på trille tur hehe.. Ute i god tid;)

Fikk min nye emmaljunga i helga.. Super fornøyd! Litt forsinket.. Guttungen er 2 mnd.. Hehe! Bestilte litt sent (skulle egentlig få den til jul), synte egentlig vogna var litt dyr, men så fikk vi rabatt å da måtte vi bare ha den vogna! Camo grey! Kjempe fin å kjempe god å trille.. =)

Annonse

Vi har denne vogna, og den virker helt super. Har valgt vogn ut fra bla størrelse på bagen, og denne vogna er flott da. Får store unger, og det er kjedelig å ha vokst ut av bagen etter 3 mnd slik du gjør med andre vogner. Betalte 7800-,, det er mye, men verdt det. Og, som nevnt over; Butikken ligger like ved, og det er lett å få hjelp når noe skjer...

Lykke til med trillinga- jeg gleder meg-bare 5 uker igjen nå...

jeg har også denne vogna, og er kjempefornøyd! bare måtte ha den da vi så den...;o)

noen som har erfaringer fra når man går over til sportsvogndelen?

vi har en stor gutt på 7 mnd som har vokst ut av bagen nå, men vi vil fortsatt gjerne bruke voksiposen ettersom det er vinter. vi tok av bøylen for å få plass til posen...fins det noen andre lure triks for å få brukt voksiposen i sportsvogndelen??

Har den vi å-eller bare me sports deln...Hadde brio kombivogn før...men det blei rust på understelle,missfarging på kalærs-generelt ei shit vogn!!!Så vi fikk omsider pængan tilbake(ætter sæks mnd...)

Å da kjøpte vi emmeljunga vi å:)

Har en stor gutt på 10 mnd-å vogna e vældi romsli.Men litt knøvlat me voksiposn oppi..,vi må ha på bøyla,ellers e han høyt å lavt-bruk ikke sæller enda.Men vi har funne en tæknikk som funke...enda:)

Hva med å ta voksiposen under bøylen? Evnt rundt bøylen slik at posen brettes rundt og knyte de øverste stroppene bare?

Du kan jo også klippe hull til selen i vogna (er broderte felt man kan klippe innenfor for å hindre revning) dersom du ønsker dette, og da er jo ikke bøylen så must lenger;)

Annonse

Venter barn nr 2,og min duo edge fra forrige gang står like fin etter 3års bruk klar og venter :) Brukte bagen sist til ungen var over 9mnd, byttet da sommervarmen kom for fult og smårollingen ville sitte og se. Slitasjen på bag og sportsdelen har vært minimale med tanke på bruken ute i all slags vær. Er stor fornøyd, vogna anbefales på det sterkeste !!

Vi har kun kikket på nettet og ble enige om emmaljunga edge duo combi med en gang! Dyrt, men med første barn så regne vi med den holder til neste og! (hvis det blir flere).. De forhandler den på den lokale barnebutikken så eg må ta ein kikk der når graviditeten er blitt offisiell:o)

Bilstol har vi ikkje tenkt på enda.. Er emmaljunga sine gode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...