Gå til innhold

Kan noen forklare meg hvorfor Cocosa er slankende???


Joolimooli

Anbefalte innlegg

Leser endel om Cocosa rundt omkring, og overalt står det at det øker forbrenningen, virker slankende og at det anbefales å få i seg et par spiseskjeer pr. dag.

 

Jeg spiste litt Cocosa for å få i meg nok fett mens jeg gikk på Ketolysekuren, og det skjønner jeg. Men er det slankende når man ikke går på Ketolyse også?

 

Cocosa inneholder nesten bare mettet fett og det har vi jo lært er fy-fy.... Men dama på helsekosten sa at det var slankende uansett inntak av karbohydrater, uten at hun kunne forklare hvorfor...

 

Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hadde det bare vært det hadde jeg jo ikke tvilt på det!

Det er virkelig ikke det det står overalt (helsenettsteder, artikler i helseblader osv) og som de ansatte i helsekosten sier. Der blir man anbefalt å spise to spiseskjeer Cocosa Extra Virgin rett fra skjea eller i smoothies bare for å få i seg fettet. Ikke som erstatning for annet fett, men i tillegg. Men ingen kan forklare hvorfor. Ingen her heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde også. Så de juger alle disse som prøver å overbevise meg om at Cocosa er slankende (ved å øke forbrenningen) uansett kosthold altså? Blandt andre dama på helsekosten...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...