Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er ikke det veldig lite åssen går det ann? Det var hvist i stå
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 den kan umulig være helt stiv når den er 13cm....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hva så det er vel ikke størelsen det kommer ann på...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 har ik peiling på sånt jeg hehe alldri om jeg hadde fått målt typen sin.. hehe og den er iallefall ik liten
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 er det virkelig noe å henge deg opp i??? alle er ulike ferdig med det!!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Da tror jeg du skal ta frem målebåndet.....13 cm vil jeg tro er helt vanlig! Jeg har selv hatt sex med en som sikkert ikke hadde mer enn 8-10 cm, og det var fantastisk deilig! Han er faktisk en av de jeg har hatt den beste sexen med noen sinne! Så det er nok ikke størrelsen, men hvordan de bruker den som gjelder! :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Helt normalt med 13 cm... men de fleste juger faktisk på mange cm...
*Super*Mamman* Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Gjennomsnittlige str i Norge er mellom 13-16 cm.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Dette måtte jeg bare svare på. . . . . Jo,mange syns størrelsen har noe å si. Peniser kommer i alle størrelser og fasonger,sånn som kvinnens vagina også gjør. Og,13 cm er strengt tatt ikke så veldig langt. . . Sant skal sie's at tykkelsen ikke kommer frem på dette innlegget til HI,men om den attpåtil er veldig tynn så hadde den der vært helt håpløs for meg . . . Ikke for at jeg er noe vid og slapp nedentil,men for at jeg trenger en penis med litt størrelse for å oppnå nytelse. De fleste nerver ligger ytterst i skjedeåpningen hos kvinnen,og da er det faktisk best om penis'n er litt tykk. Men. . . . ,det er ett stort men også, en for STOR penis er ikke noe behagelig det heller. . . . 25 cm ble prøvd her engang,og det var smerte. . . . Og den var tykk også. Iallefall, JEG syns størrelsen har litt å si . . . . Både på den lille og store størrelsen. . . .
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Manner min har ca 15cm og er som en røkt kjøttpølse er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 spiller det noen rolle hvor stor penis folk har det viktigste er jo at partnern til den med penisen er fornøyd.. vi er alle forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 jeg har ikke noe mann, men kunne tenkt meg en som hadde mellom 15 til 18 cm og tykk som en julepølse med ett stort hode. Jeg syntes størrelsen teller, men kanskje jeg er litt vid.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Hahahaha ) Røkt kjøttpølse, og julepølse - jeg må le litt her nå. Fine sammenligninger jenter...tjihi Størrelsen betyr nok forskjellig for oss, men må si at 13 cm synes jeg var i det minste - uten å virke frekk. Håper ingen blir fornærma over det. Mannen min har ca 21 cm, og er passe tykk Vet ikke hvilken pølse jeg skal sammenligne den med da, men....hehe ;o) Men jeg hørte en gang noen sa "bedre liten og kjapp, enn stor og slapp" ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 Og hvor blir det målt fra ? Under eller over ? Vi fåt jo bare godene av overmålet, ikke fra undermålet, det blir jo målt lenger inn.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #17 Skrevet 28. januar 2008 Jo det er jo bittelite. Mannen min har 20 cm lang, og er 20 cm rundt. Det funker perfekt!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #18 Skrevet 28. januar 2008 Hva har dere ellers inni hodene deres???? Hvis dette er viktig, da er vel resten luft!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. januar 2008 #19 Skrevet 28. januar 2008 Så frekt! Kan vel ha mer enn luft i hodet, til tross for at man svarer på et innlegg?! Og vi er da vel forskjellige mtp hva man legger vekt på?! Syntes ikke det var noe i veien å svare på tråden her, men ærlig talt, det er jo ikke noe jeg går å tenker på til daglig..hehe.. Var jo ikke meningen å såre noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå