Gå til innhold

Hjärtljud :)

Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Är så lycklig och vill bara skriva ett par rader och dela med de som är intresserte. Var hos jordmor idag för första gången och fick höra hjärtljudet. Det var helt otroligt, bara dunkade ut i rummet. Fort som bara den. Helt rart men helt underbart! Imorgon är det ul pga att jag ska ut och resa till helgen, spännande det också!!

Ha en fin dag allihopa och njut av de få solstrålar som visar sig!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136677880-hj%C3%A4rtljud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos jordmor for første gang for ca 14 dager siden og fikk høre hjertelyden jeg også. Jeg var så nervøs før jeg kom, men heldigvis fant hun hjertet til babyen med en gang! Og jeg var så lykkelig etterpå, bare gikk å gliste:) Samboeren min kunne ikke være med og var så lei seg for at han ikke fikk høre det, men jeg var smart å tok opp hjertelyden med mobiltelefonen og det ble kjempebra! så nå kan vi begge sitte å høre opptak av hjerte til det vesle nurket. Og jeg var veldig spent før jeg kom til jordmora for jeg skulle reise til Egypt samme dag, og var redd for at hun skulle fortelle meg at jeg absolutt ikke kunne dra, men det var det ingetning i veien for at jeg kunne, babyen var trygg! Skal på UL 12. februar og gleder meg veldig. Håper vi kan få vite kjønnet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...