anja,R Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 var ganske så spent om det var to der fortsatt har hørt om at det imange tilfeller forsviner en da, men der var begge to små å aktive, det var deilig å se da...:-)
Jente73_tvillinger Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Så flott - det er alltid spennende å se om de begge forblir der inne hele veien Lykke til videre.
Pluttiplutt Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 så fint:) alltid godt å se de på UL, og bedre blir det:) Lykke til, håper alt går bra hele veien:)
anja,R Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 takk så mye :-) ja kryser alt som krysses kan for at det skal gå bra her da:-) dere får ha lykke til vdere å.
nå er vi fem Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer!! Husker godt følelsen. Legen snakket mye om "vanishing twin" da jeg fikk vite at det var to der i uke 6, sånn at jeg skulle være mentalt forberedt på at det kanskje bare var en der neste gang. Så det tok bare en legetime fra totalt sjokk over å skulle ha tvillinger til en enorm lettelse over å se at det fortsatt var to der neste gang:-))
anja,R Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 ja ikke sant tror ikke jeg har blitt så flat før jeg da, men det var faktisk en stor lettelse at det fortsat var to der da, man har på en måte instilt seg på at det var to der så vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg fikk beskjed at det plutselig bare var en der da,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå