Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei da var det siste sprøyte dag for meg idag..det blir godt!

Tør ikke være så glad,,men er litt glad.

Akkurat vært hos Blakstad og hun fant 11folikler.. noe som er myyyyyye til meg og være som max har hatt 5.

så gjenstår det og se om det er noe egg inni der..

Har jo gått på hetskur meg 600ie om dagen så kanskje det har gjort litt utslag. Og selfølgelig akupuntur..ukentlig...og litt urter...

Gleder meg til å reise til danmark-Nordica..

Ha en god kveld alle sammen!!! Jeg må pakke... ;)

KLEM GOLLIAT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, det var litt av en produksjon =)

Lykke til med uttaket i morra!

Skrevet

Så spennende, ønsker dere lykke til, og måtte du lykkes denne gangen!! Klem fra meg og god tur :o)

Skrevet

Takk takk jenter!

Vi får nå se om det er noe inni de først da,,håper jo det,,

Har pakket jeg nå! Bra og kjøre bil.. så slipper jeg og tenke på overvekt!!!!!

KLEM GOLLIAT

Skrevet

Oj Oj Oj, her går det fort i svingene.. :)

Da får jeg ønske lykke til og riktig god tur Golliat.

Dette går så fint skal du se.

Lykkeønskninger og klem fra

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mange dager du har gått på 600 ie og hva du har gått på før? Jeg skal nemlig også ha høyere dose neste gang (Nordica). Lykke til i Danmark.

Skrevet

Så spennende, ønsker dere masse lykke til i Danmark!!! Tvi- tvi :)

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på 600ie i 10dager. Det har vært tøfft og dyrt.

Hvis du går inn på profilen min så ser du hva jeg gått på før.

Jer er ikke noe stor klekker -heller minimalt.

Går ukentlig til akupuntur og har gjort det et års tid og får jo bedre resultat får hver gang.

Bare å spørre her eller på PM på min side...

Lykke til!

KLEM

Skrevet

Du er jo beviset på at akupunktur har noe for seg :-) Hvis det blir bedre og bedre for hver gang.

Jeg er sikker på at det er egg i alle posene :-)

Ønsker deg lykke til, neste uke blir det min tur. Jeg satte i gang med sprøyter i dag! Gleder meg til Køben-tur jeg også :-)

Skrevet

Du ska se att det blir en god eggkull denne gangen. Har ikke lyst att sende dig några trøsteklemmer med det første så det er best de er vælfyllda eggposar du har.

God tur og jag håller tummarna før dig og en masse lykke til.

Skrevet

Så bra Golliat! Det var godt å höre.

Lykke til og ha en god tur! Venter i spenning...

Klem

Skrevet

Golliat lykke til i Danmark, dette går nok bra skal du se, venter på å høre fra deg når du kommer tilbake og ruger for fult.

Skrevet

hei jenter

hadde tenk og ikke vaere så mye her inne men klarte ikke la vaere.

utaket idag gikk vel ikke helt som forventet-med saa mange forlikler fikk debare ut 2 egg.jeg vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd men det er ikke let.

har ligget dårlig på hotellet i hele dag.. men i kveld skal vi ut og spise indisk.

klm golliat

Skrevet

Hei Golliat, hyggelig å høre fra deg ;)

Får håpe det går bra med dine 2 egg. Husk det kan være gullegget/ene! Blakstad kunne se 4 folikker hos meg i går. Jeg er spent på fortsettelsen, - om de i det hele tatt er brukanes. Phu..kjenner jeg blir nervøs bare av tanken. Håper det blir 1 ihvertfall. Håper jeg kommer meg til Danmark rett over helgen ;)

Skrevet

Kjære Golliat !

Jeg håper det er gulleggene du har fått !

Beste ønsker din vei !

Klem fra

Skrevet

Tusen takk jenter !

Deilig og være i danmark-men når man venter på et svar som ser dårlig ut så hadde det var digg og vært hjemme.

Har aldri hatt mer en 5 egg og da har 2 overlevd..så vi får se denne gangen..

Nå skla vi ut og titte og shoppe ,,,, lykke til alle sammen!

KLEM Golliat

Skrevet

Venter spent på hur det går. Jag hoppas du får en lycklig dag og kommer hem som super ruger.

Lykke til

Skrevet

Hei jenter!

Dette må ha vært det tøffeste forsøket mitt hittil... og det nå som jeg hadde så god mage følelse fordi jeg hadde økt dosene betraktelig og hadde11 folikler.(før max 5)

Men sånn gikk det ikke,, de fikk ut bare 2 egg,,så jeg ble skuffet.

Er ikke noe stor klekker men har hatt 4 og 5 de siste gangene på mindre medesin.

Hadde ingen tro på at det skulle bli noe tilbake setting,, men jammen meg ble det det. Et egg var 4 delt og bra.det ande hadde 2 celler ikke klart og bli enige om så de traff begge 2 og det går jo ikke ;) ivrige....

Så nå får vi se. Vi kjøpte nå en 3 pack.. får veien er lang,,og ingen ting blir som man tror!

God helg

KLEM GOLL*IAT*

Skrevet

Så bra at det ble innsetting :o) Skal krysse alt jeg har for at den sitter nå.

Skrevet

Så bra :-) Krysser alt jeg har xxx

Klem

Skrevet

Nu blev jag så glad att du fick bli ruger. Ska hålla tummarna før att du kan bruk de andre førsøken til syskenprøve. Kos dig nu en masse, Sender flere lykke klemmer.

Skrevet

Hei hei!

Skal også til Nordica denne gangen...har brukt sprøyter snart en uke.

Nytt for meg og starte rett på sprøte.

Gikk det ellers greit der borte? måtte du være lenge der...hva gjor de?

Hvordan gjorde du med fravær fra evt. jobb,sykemeldet fast legen deg?

Var det vondt å ta ut egg? har hatt det helt grusomt ved uttak tidligere (har vært overstimulert)

Lykke til ,håper det går bra med deg og at magen vokser seg stor og fin.

Skrevet

Hei du!

Vi var der i 4dager,men hadde bare trengt 3.men vi tok det som en tur.

De er flinke men raske, vet ikke hva du er vant med,,men vi har gått til Volvat og hadde de hatt Hatching hadde vi fortsatt der. der tok de seg veldig god tid.

H*er var det smokk smakk og ut igjen!! hehe men det gikk så bra,, var forbredt på det. Fikk likesom ikke snakket om så mye..men jeg har spurt om ting på mail i forkant og ettertid,, og de får jeg svar på til alle døgnets tider.. så det er bra.

Jeg har gått sykmelt noen uker da jeg har gått på 600ie om dagen noe som har gjort meg veldig trist og lei.Ja fast legen min er kanon grei...

Det var vondt og ta ut egg denne gangen,,,har ikke opplevd det slik, men sikkert fordi jeg hadde en del flere folikkler denne gang,, som desverre var tomme.

Jeg tok akupuntur før og etter.. på Nordica,,

Går til det uketnlig her hjemme også..

Lykke til

klem

Skrevet

Hei Golliat, velkommen tilbake som ruger. Så flink du har vært :)

Håper du hadde et bra opphold i København og at frøen(e) vil sitte fast i din kropp i ca 9 måneder :).

Jeg har stukket med 375 ie i 10 dag i kveld. Har samtidig hatt 4 oralgutransprøyter. Så de dagene har det blitt 3 stikkinger pr. kveld.. Er spent på UL i morgen. Det var 7 follikler på fredag (4, 3 dager før).

Har hatt gjevnt med akupunktur hele veien, så jeg har hatt mange halve dager på jobben..for å si det slik. Men nå regner jeg med at vi snart skal til Danmark. Hadde tenkt å dra to turer, dvs. opp og ned på dagen to ganger, men er litt i tvil. Du sier at det tok 3 dager. Hvilke tidspunkt var du inne, og måtte du sette eggløsningssprøyten 48 t før?

Rart å ikke vite noe om hva som skjer de nærmeste dagene, vanskelig å planlegge for å si det slik.

Krysser fingrene for deg nå, husk å ta det med ro og tenke positivt. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...