maria isabell Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 vi skal ha bryllupet på hotel. trudde det var 1000 pr person,men vi skal betale 500...min kjære som har forhandlet...da kommer bryllupet på 50 000......ikke så gale og det blir kjempe flott....
pandabjørn Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 så flott da, hva er inkl i den prisen der da?? vi må betale 1000,- pr kuver men så er alt med (forrett, middag, dessert, all drikke til maten + fri bar etterpå
Vannmann35 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Det er ganske normal pris for 3-retters middag det. I tillegg pleier alkohol, kaffe og kake ofte å komme, så da havner man fort nærmere 1000-lappen. Har dere fått alt dette inkludert vil jeg si de er nesten mistenkelig billig...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Det var ganske billig. Gratulerer, heldig dere er. Kan jeg spørre hvor dette er? Hva er inkludert i prisen? Regne med det er mat men er også drikke , blomster , osv...
maria isabell Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 bergen,rart ikke sant...reknet jo med 1000....men vi skal ha det tirsdag 1 april....syntes det var en artig dato,liker å ha utenom det vanlige....siden det var midt i uka kunne en forhandle på prisen....inkluderer middag, dessert og kaffi...bryllupskaka og blomstrer ordner vi selv...80 prosent av gjestene er avholds så det blir ikke alkohol...syntes det er litt dumt viss bare vi drikker...men like vell...det var billig og hotellet er jo flott.....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det var billig. Er fra bergen også. Kan jeg spørre hva hotell heter? Vi har ikke funnet lokale endå til den store dagen :-(
Vannmann35 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Da er det i tilfelle en helt normal pris du har fått - ikke spesielt billig. Fikk selv følgende prisforslag fra hotell: 50 gjester x 483 = kr.24150.- + drikkevarer. Uansett - det er godt dere er fornøyde - alltid hyggelig når ting blir billigere enn det man har sett for seg :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Vi skal betale ca 550kr pr.kuvert på hotell like utenfor Bergen.. Og da er forrett, middag og dessert inkludert, samt oppdekking, kaffi og nattmat. Så det er ganske vanlig pris, og vi skal ha det på en lørdag...midt i sesongen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå