Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er selv 1,70 og veier 135kg ikke gøy men sånn er livet. Jeg har litt problemer med at sex ikke er så lett, mannen kommer ikke så langt inn, og det er vanskelig med andre stillinger. Fks hvis han skal ta meg bakfra så kommer han ikke inn,eller er det bare at hans penis ikke er stor nok, den er vel 12-13 cm i stå er det vanlig? Har bare hatt en man så har ikke sett så mange. Så sex blir liksom ikke så gøy når man ikke kan gjøre andre ting. Litt lei kan man si.
*gullungen med okt spire* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 hei du anonym jeg har samme problemet,jeg veier 122 og det er nesten umulig å sex bakfra fikk det bra til før me etter jeg gikk opp så mye null sjangs det er trist å du tenker mere på at en veier så mye...det blir samme gamle vanlige han oppå meg å jeg føler jeg blir kvalt..hehe....han har sånn passe stor penis tror den er helt normal har ikke hvert me mange jeg heller men har sett mindre!!!dette er ikke morro...blir lei å frustrert...
*gullungen med okt spire* Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 du kan gå inn på sia mi å sende meg en personlig melding viss du syns det er bedre å prate om ting der!!!legg meg til vennelista di da veit du så kan vi prate der
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Godt jeg ikke er alene da men er det noe jeg kan gjøre? Er så lei noen ganger har jeg bare lyst til på ta kniven å skjere av meg magen og sy igjen, men vet jo at det ikke går, har vurdert slankeoperasjon men det vel en risk det også. Blir liksom ikke til at vi har sex så ofte selv og jeg egentlig har lyst, er litt misunelige på de som veier 50 kg og kan ha seg som de vil og som får vad/hvem dem vil.
*gullungen med okt spire* Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 er du gravid eller prøver du???jeg prøver å bli gravid nå...skal ha en til for nå er jeg så ung at jeg vill bli ferdig me unger å så konsentrere meg om vekta etterpå...jeg har tengt å søke slanke oprasjon nå det kan ta opp til 2 år men en går jo gravid i 9 månder så da går det jo fort...ja jeg vet hva du mener jeg kikker meg i speilet jeg å spyr nesten har bare lyst å grave meg ned egentlig ikke får jeg på meg klær som er fine føler meg ikke sexy lurer på hva gubben ser i meg!!!!!huff dette er ikke lett godt å prate me andre som har det sånn..er ikke morro å sitte å klage til ei vennine som er så fin å tynn at ho får på seg hva som helst og kan ha sex i de stillingene ho vill ha!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Er 33 uker på vei. Det er ikke lett å snakke med venniner heller nei, har ikke så mange heller.
*gullungen med okt spire* Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 samm her hvor bor du i verden da??
elida08 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Hei Anonym! Jeg er også i 130kg "klassen".. bare send meldinger personlig hvis du har lyst å prate....
kropp Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er 174 og veier 130kg, men jeg har ikke hatt problemer med å ha sex. Alle mulig stillinger går faktisk helt greit. Har ikke så mange kg akkurat på skinkene så det kan jo hende at det er derfor:-) Uansett det er IKKE moro å være så tung, jeg har bestemt meg for å gjøre noe med det, jeg skal ned. Så mens vi prøver trener jeg og spiser sunt:-) Kan snbefales, formen blir mye bedre av det:-)
kropp Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 På din side trykker du på postkasse. Der kommer det opp send melding, trykk på der og skriv inn nicket du vil sende til:-) Eller trykk på nicket under innlegg og send melding der:-)
kropp Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Det står send melding til høyre for nicket:-)
kropp Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Jeg addet dere til vennelista mi, håper det er greit:-) Jeg ble gravid på første forsøk med mine 2 andre barn og begynner nå å bli litt engstelig for at jeg ikke skal få til nr.3. Det sies jo at man ikke blir så lett gravid når man har noen kg for mye! Godt å ha noen som "veier" det samme å diskutere med:-) Ikke like enkelt å snakke med alle disse sylfidene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå