Gå til innhold

NEINEINEINEINEI hjelp noen!!!!

Anbefalte innlegg

Nå er vårt eneste jentenavn som vi klarer og bli enig om er nå på 3!!!!! plass i Sør-trøndelag!!! og 5 plass i Norge! Det er mange plasser opp fra i fjor det!!!

Hva i himmelens navn gjør vi? Vi har tenkt på å ha et andrenavn, det kommer vi til å gjøre uasnett, men jeg har alltid vært motstander av topp ti og egentlig topp 20. Topp 5 er TOTALT uaktuellt.

Men dette er det eneste navnet vi er enige om og vi begge liker, til jente...

Noen synespunkt?

NoraNoraNoraNoraNoraNoraNora. Det vakreste navnet i verden

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136676961-neineineineinei-hjelp-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det var på 7 mener jeg og huske, og den største konsentrasjonen i Oslo, derfor det kom så langt opp.

Men innmari kjipt og hete Nora SA da. For det blir etternavn bokstavene. Hei du Nora SA vil du være med på stranda?? Nora AS er jo enda verre!!

Det er det som er problemet. At alle heter det. Da er det ikke unikt. Man slipper kanskje å bli mobbet som syltetøy, det er jo bra, men. Når alle heter det.

Så dere synes ikke det gjør noe?

forstår deg godt,dumt når en endelig har funnet navnet og blitt enig..og så kan en ikke bruke det like vell...vi strevde 1 år med å finne et jentenavn...når vi endelig fant det var det uvanlig og selfølgelig var det en i slekta som hette det...navnet som mitt barn får skal ikke være herming...det er eg veldig streng på,men det var det ensste navnet vi kunne bli enige om og vi likte det begge to...så vi tok det like vell...når en har funne drømme navnet må en vell fire litt på prinsippene...syntes du skal ta nora,kankje et dobbeltnavn med nora som nr 2? kan jo finne et spesiellt navn som nr 1:) eller omvendt....nora elisabeth er fint...nora elise...når eg tenker etter klinger nora best som første navn...nora elise var kjempefint syntes eg...kort dobbelt navn med bare 5 stavelser...

Annonse

akkurat dette skjedde meg oss, vi hadde bestemt navn, da vi aldri hadde hørt det før også året etter vår datter ble født, ble det kjempe popp, nå er det en av poppis navnene, men det gjør da vel ingenting ? er jo seff litt morro når ikke alle har det samme navnet, men det er værre hvis en har ett navn som ingen har hørt før og aldri klarer å huske eller uttale og ikke minst skrive...det er værre det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...