Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg er kvalm døgnet rundt, men klarer meg gjennom dagen om jeg slumrer på sofaen eller sover. Blir litt bedre midt på dagen, men om ettermiddagen kommer kvalmen sterkere tilbake. Jeg passer på å spise ca 1/2 knekkebrød hver 2 time, samt litt drikke.(Dette er det jeg må ha i meg for ikke å spy) Men jeg er så vannvittig kvalm fremdeles selv om jeg går på phenergan. Jeg spyr kanskje et par ganger i døgnet, men er kvalm uansett. Men prøblemet mitt er at jeg blir så sliten av denne kvalmen. Phenergan gir meg en dundrende hodepine og jeg føler meg ikke som en dame i 20 årene. Flere som føler seg slik? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136676502-kvalm-og-s%C3%A5-utrolig-d%C3%A5rlig-form-flere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #2 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja tror de fleste her inne føler et slik....du må begynne på multivitaminer og omega 3, sjekke jernet ditt(ferritin) og ellers hvis du føler at phenergang gjør at du får voldsom hodepine...kan du spørre legen om å få Zofran....den hjelper men det er bare det at den er så sinnsykt dyr....100,- tabletten og du får egentlig ikke noe tilbake....men du kan søke om å få dekket ditt behov men det er ikke så gode prognoser desverre.... Men har du en dyp lommebok kan du jo få resept på disse og kanskje ta dem en gang i uka eller f.eks hvis du skal ut på no spesielt.... Jeg skal spørre om resept på Zofran jeg også, går helt i en egen døs med phenergan og postafen er for mild(bruker postafen nå men den vil ikke virke om noen uker på meg) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136676502-kvalm-og-s%C3%A5-utrolig-d%C3%A5rlig-form-flere/#findComment-136681842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå