Gå til innhold

Gravid med nummer 2:)

sommerbaby i magen nr 2:)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere der ute:)

Jeg er ny i denne terminklubben. Jeg starter med å fortelle litt om meg selv; Jeg er gravid med barn nummer to og er student... Mitt første barn er en grom gutt som ble født 07.06.07. Han er kjempe snill og søt, det beste som har hendt meg. Han og samboren min. Nå gleder vi oss alle til ett nytt familiemedlem skal komme. Men det er litt slitsomt md ett barn på 7 mnd, studere og være gravid samtidig. Hvordan blir det da nr to kommer?? Jeg skal fortsatt studere da for å bli ferdig.. Men jeg har bestemt at jeg skal klare det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136675884-gravid-med-nummer-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og velkommen!

Jeg er og student og jobber fulltid. jeg har da nettopp bestemt meg for å avslutte studiene for nå og tar dem opp igjen til høsten. Jeg har litt problemer i svangerskapet og er redd for å miste igjen... så jeg prioriterer, men skal begynne på igjen til høsten har lovet meg selv det;)

hvor er det du studerer?

Takk for det!

Hvis du har litt problemer i svangerskalpet kan det være greit å avslutte. Da jeg var gravid i fjor med min første hadde jeg masse problemer i svangerskapet og kutte ut halvparten, slik at jeg ikke måtte være så mye på skolen. Men ble nok alikevel. Og nå har jeg litt å ta igjen.

Jeg studerer i Hamar, førskolelærer. Og du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...