Gå til innhold

Endelig etter 14 mnd!!

Desibella

Anbefalte innlegg

Endeling viste teste positivt! Vi har forsøkt siden november 06, men jeg har hatt en del problemer med syster på livmoren så det har gjort alt veldig vanskelig. testet positivt tirsdag 22 og har termin 02.10 og altså 5 uker på vei. Har tatt tre tester så det er vel ingen tvil, og har time hos lege på onsdagen. blir godt å få det bekreftet av lege og få slappe litt mere av.

Har allerede hatt noen symptomer som stikking i magen og brystene.

veldig gøy å høre hvordan andre har det!!

Fortsetter under...

Gratulere så masse!

Vet hvordan du har det. Vi har prøvd i lang tid selv og jeg har tidligere mistet flere ganger. Jeg tok to tester bare for å være helt sikker:-)

Jeg kjenner stikking i magen konstant og har endelig fått "familiejuvelene" som de kalles - jeg har vært den eneste i slekta med normale pupper - og har vært veldig kvalm helt frem til denne uka. Skal til diabeteslegen min i morgen og blir henvist videre derfra så jeg aner ikke når jeg får bekreftet det lille nurket, men spennende blir det!

Er det ikke en deilig følelse når du har tatt test etter test med negativt resultat og så plutselig en dag lyser det svaret du har lengtet etter mot deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...