esor Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Min gutt på 2.5 år har det de kaller infeksjonsastma. Altså når han blir forkjølet så kommer hosten - og den vedvarer ei god stund. Fikk Flutide + Ventoline + Singulaire av astmalegen vår. Dette for å forebygge samt øke på doseringen når han blir forkjølet. MEN det er vel normalt å allikevel bli forkjølet og få hoste SELV om man går på disse medisinene??? De kurerer jo ikke hosten når man er forkjøla???? Han er forkjøla nå nemlig....og hoster...men kanskje ikke like ille som før han begynte på astmamedisin. Har noen samme opplevelser eller??
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Min sønn på 19 mnd går også fast på Ventoline og Flutide, som forebyggende mot obstruktiv bronkitt / astma. Han er også forkjølet nå, skikkelig snørrete, og hoster, hører det kurrer skikkelig, masse slim. Hoste og forkjølelse kan vel ikke noen medisin i verden gjøre noe med.... Blir litt fortvilet, for syns ikke at medisinene han har fått gjør så veldig mye for han i grunn.....
esor Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Da er det ikke bare hos oss det er sånn altså....... Jeg trodde heller ikke forkjølelsen forsvant, men trodde nok at V + F skulle hjelpe noe mer mot den fryktelige hosten ja.... Vi tar også en tablett i tillegg som heter Singulair. Men de sier jo at det hadde vært verre om de ikke hadde brukt astmamedisin......så for jo bare trøste oss til det! Vi skal heldigvis på kontroll hos barnelegen til torsdag. Da må jeg høre litt med han hva som er "normalt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå