Gå til innhold

Til dere som har bestilt fra Babyjungle.nl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk levert på døra, etter at vi fikk en lapp der det sto at vi måtte kontakte de som fraktet pakken for å avtale tid!!

Husk det er en egen side for oss norske å bestille... kanskje du er på feil side??

Ellers så har de endret praksis!

Nei, jeg trykka på den siden der det stod for oss som bor i Norge, for der er jo prisene uten moms. For da slipper jeg å kontkate dem for å få bort momsen fra Nederland. Så det gjorde jeg riktig. Men det sendingsnr jeg har fått for å følge pakken så står det nå at varene har kommet til 0378 Oslo, Warehouse. Det er derfor jeg lurer. Vet jo ikke hvor det er hen. Er ikke så kjent i Oslo, kommer fra Akershus. Dette er jo ikke det nærmeste barneutstyrsbutikken.

Annonse

Leveringstid kommer an på om de har varen på lager i nederland.. jeg bestilte i slutten av juli, og de fikk ikke inn hardbagen vi bestilte før første uke i september. Men etter det så tok det kanskje 2 uker så kom de med vogna på døra!! Kjempe service yter de!!

Vi bestilte tfk twist, med bag til og adaptere til maxi-cosi og måtte betale 5300,- inkl frakt og moms.

Hei. Jeg kjøpte vogn i januar. Fikk et nummer så jeg kunne følge pakken. Seks dager etter bestilling fikk jeg tlf fra DPD som leverer pakkene. De lurte på om jeg var hjemme dagen etter. Fikk vogna på døra som avtalt. Ingen ekstra kostnader. Momsen kom som egen regning en uke etter. Kjøpte tfk joggster III med ekstra svingbart hjul og fotpose og regntrekk og uv-beskyttelse. Kom på ca 4500 kr

Da har jeg fått tlf fra de som leverer. De ringte meg nettopp. Ble letta nå, for var redd for at jeg måtte spore opp vogna selv. Så da tok det nøyaktig en uke fra jeg bestilte til varene kommer. Så raske dem er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...