♥Tullerusk♥ Skrevet 27. januar 2008 #1 Del Skrevet 27. januar 2008 HØYGRAVID...!!!,,,=o) Kanskje ikke det samme som fødeklar men nå har jeg bare 40 dager igjen til termin..=oD...Gleder meg stort til å bli ferdig med dette, sånn at jeg får holdt og kost gutten min ordentlig..Magen er temmelig i veien for tiden og for ikke å snakke om humøret...Blir deilig....Og ikke minst den lille som kommer da=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer:)!!! Fra idag går jeg også under den kategorien!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. januar 2008 #3 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer som høygravid. Herlig at det er så kort tid igjen nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 30. januar 2008 Takk takk...=o) Ja, begynner å få litt "panikk" her...Kan jo faktisk skje noe når som helst nå...=o) Spennende...Men håper hun har tenkt å bli inne til mars da=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå