Gå til innhold

Jeg angrer så på at jeg ikke bestilte fotpose

Anbefalte innlegg

da jeg bestilte en easywalker barnevogn fra babyjungle.nl. Noen som vet hvor jeg evt kan få tak i den i Norge? Og hva den koster? Jeg bor i det høye nord, og her er det ingen som fører easywalker.... Kanskje det lønner seg å bare bestille på ny fra babyjungle, sukk.

Dumme meg...

Fortsetter under...

Jeg vet ikke sikert, men tror de koster en 300-400kr, men Barnas Hus har dem i alle fall. De sender sikkert hvis du henvender deg til dem og forklarer at du bor langt unna.Om det blir billigere enn å bestille fra babyjungle er en annen sak.

En annen ting er at de er ikke særlig tykke, så midtvinters er det antagelig ikke nok med en sånn fotpose. Likevel tenker jeg å kjøpe en sånn og ha over den gamle voksiposen vi har som er kjempegod, men med fotposen blir det gjerne enda lunere/ mer skjermet mot vind også oppe ved ansiktet.

Hvis du ender opp med å bestille på babyjungle, vil du bare legge ut en tråd med hvor mye det kostet inkl. frakt? Vi lurer nemlig litt på å kjøpe selve vogna hos forhandler her i Norge for å ha et sted å gå til hvis noe må repareres el.l og heller kjøpe ekstra/tilleggsutstyr på babyjungle.

:-)

Jeg har og fotposen, og synes ikke den holder som sovepose til vinteren. Har kjøpt easyKID pose som jeg skal bruke nedi fotposen.

Her er en liste over forhandlere i Norge. Evt kan du ta direkte kontakt med distributøren om du ikke får napp hos noen butikk.

http://www.easywalker.nl/noo/dealers.asp?prov=Noorwegen&Submit2=View

Takk for svar!

Har funnet ut at fotposen (også kalt fleecepose) koster 899 på babyplaneten.no. På babyjungle.nl koster den 41,18 E. I tillegg må man betale moms på 25 %, da blir det totalt ca 52 E. Frakt koster 30 E for pakker under 10 kg.(etter hva jeg klarer å finne ut) Total pris blir altså 72 E. 1 Euro er ca 8 kr, altså kommer posen på ca 580 kr.

Hvis min kjappe hoderegning stemmer så er det mye å spare på å bestille på babyjungle.nl.

Lurer på om andre med easywalker eller tilsvarende vogn har fotposen, og om de har brukt den? Er den verdt pengene? Har voksipose fra før til kalde dager, og vogna blir nok mest brukt som ekstravogn, har en simovogn fra før. Men den er himmelsk lett å trille, så det kan hende den blir brukt mer enn jeg først hadde tenkt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...