Gå til innhold

noen som blødde lite når de hadde sa?

Astarte

Anbefalte innlegg

Jeg begynte småblø litt fredag og har småblødd og hatt litt mensen kramper på kveldene.i dag fikk jeg time på sykehus og under u.l. kunne de ikke se tegn til noe liv:( jeg skjønner ikke hvorfor det ikke har kommet noe særlig ut..skulle vært litt over 7 uker nå...hadde vært enklere godta hvvs jeg hadde følt mer at den ble borte, selv om det selvfølgelig ikke er noe kult uansett...uff, tror bare jeg ikke vil godta at jeg har mistet...vanskelig gå fra å omstille seg til å være gravid og tenke og glede seg over det til å omstille seg på at det ikke lenger er noe...og det i løpet av ett par uker...

Fortsetter under...

Nå kan jeg ikke helt svare for deg men jeg kan si at jeg har hatt ma nå, og har ikke blødd så mye som en dråpe i det hele tatt. Har hatt 4 ultralyd, siste var på sykehuset på fredag og det er svært vanskelig og forstå at kroppen fremdeles tror den er gravid nå 2 1/2 uke etter første ultralyden. Har gått og ventet på at jeg skal starte og blø, men neida. Nå skal jeg endelig på utskraping i morgen så jeg blir ferdig med dette, jeg trodde vi skulle ta det på fredag:( men da hadde jeg måttet sittet hele kvelden på sykehuset og vente, så da tenkte jeg uansett det var bedre å få time i morgen tidlig. Skjønner fremdeles ikke at det ikke er noe liv inni der. Nå skulle fostrene vært 7 uker gamle på torsdag.

jeg hadde mensen lignende smerter, og mindre enn vanlig mens når jeg nå aborterte..

i går kveld når jeg tissa hørte jeg ett lite plump akkurat det idet jeg skulle til å tørke meg, kunne jo ikke annet enn å se, og der lå det en lang snegleforma sak med en liten gjennomsiktig klump i den ene enden. tenker at det må ha vært fosteret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...