Gå til innhold

I hvilken uke er dere i da dere skal på ordinær ul? Dere som har fått innkallelse allerede.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på når dere skal på ul. Jeg har ikke fått noen innkallelse ennå. Gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 12 nå, og skL H ul i misten av uke 19, så det er bare å vente i spenning....hehe=)=)

Skrevet

4 mars, så da er jeg 18.4 på vei

Skrevet

Vi skal i uke 20

Skrevet

Jeg skal i uke 18:) Er i uke 12 om to dager. Gleder meg til både UL og til å komme inn i 2. trimester:)

Skrevet

Skal på ordinær UL i uke 18.. den 25.mars

Skrevet

Jeg skal på ordinær UL i uke 20.. Synes det var veldig lenge å vente da, men men:) Håper vi får se knøttet i magen skikkelig da:)

Skrevet

Vi skal på når vi er 17+2 :) Fikk egentlig time 2 uker senere, men har byttet...

Skrevet

7 mars. Da er jeg i 18 uke. (men har allerede vært på en Ul og skal til JM 5 februar

Skrevet

Jeg skal på ul i uke 20+1....hadde ul 20+2 med førstemann....synes det er i seneste laget, men men..

Skrevet

jeg skal på ul 4.mars. da er jeg 19+4 på vei.. er nå 13+4. har allerede vært på en ul i uke 6+4.

Skrevet

Når får dere innkallelse? Over 3uker siden jeg var hos legen... hun fylte ut et fint lite skjema. Men har ikke hørt noe mer...

Skrevet

Vi skal i uke 19 som er altforlenge å vente.... Sukk...

Skrevet

Jeg er 20+1 når vi skal på ul...syns det er altfor leenge til. 11+4 i dag:-)

Skrevet

Skal på UL 10. mars, er da 19+6, hvis ikke de forandrer på terminen da...

Skrevet

Jeg har fått time til ordinær ultralyd 29.februar, og da er jeg 18+2.

Skrevet

Makko_og_Mini

Jeg var hos legen 16.januar, da var jeg nøyaktig 12 uker på vei. Fikk brevet om innkalling til ultralyd i går, 31.januar. Brevet var skrevet 29.januar. Et par uker å vente tror jeg er vanlig, synes du har ventet lenge, så det bør komme snart.

Skrevet

Jeg er i uke 19 når vi skal til ordinær UL, men skal i uke 14 pgså pga oppfølging da jeg har hatt litt blødninger..

Skrevet

Vi har faktisk fått ordinær UL-time når jeg er 17 uker pluss 5 dager vi:)

Ellers har jeg vært på en privat ul og skal på en til om to uker også.

Men gleder oss veldig til den ordinære,der vi håper å få vite kjønnet:))

Skrevet

har fått time til Ul. 10 mars og da er jeg 18+5.

• 3 uker senere...
Skrevet

Skal til UL 10 mars, legen var ganske tidlig å sende alt til ullevål,så jeg fikk brevet allerede 10 januar. Kanskje du bør sjekke med legen din på nytt?! :)

Skrevet

skal til ul 17 mars da er jeg 18+4.

Skrevet

Skal på ordinær UL 25 mars. Er da 18+4. Er 13+3 i dag så får håpe det går fort ;D

Skrevet

Har fått time til UL 31.mars, og er da 19+3. Spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...