Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en graviditetstest i dag på min rugedag nr 10...den viste en svaaaaaak blå prikk der den blå streken for kryss er på clear blue etter 5 min...tok den til morgenen i dag...nå i kveld ser jeg en svak hel strek....kan det virkelig bety at jeg er gravid!!??? Tør ikke glede meg ennå...skal ta en ny test på rd 12 og så på rd 14..... Noen som har blitt gravide og testen har vist svakt positivt allerede på rugedag 10???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og hun er 2,5 år nå... Denne gangen testet jeg positivt 12 dager etter uttak.

Du kan sannsynligvis glede deg til neste test. :-) Lykke til.

Skrevet

Utrolig spennende! Er selv på rugedag 10 og klarer ikke å tenke på annet. Vet ikke om jeg tør enda, men ble jo litt inspirert av deg, bianchi!

Krysser fingre!!;)

Har du forresten noen symptomer? Jeg føler ikke selv at jeg har noen, men så langt har TR holdt seg unna!

Skrevet

Nei klarte ikke holde meg nå heller jeg..har testet tidlig de andre gangene også og da har testen ikke vist noe svakt, svakt blått kryss engang.....så har et lite håp nå....

Har ingen symptomer...eller kanskje litt "stikkinger" i magen...men hadde endel mens murringer i magen og ømme bryster de første rugedagene, men bare litt stikkinger innimellom nå...men føler meg litt trøttere enn vanlig da..men dat har jeg pleid å bli av progestan før også...lykke til blomsterbie!

Skrevet

Hei!

ja jeg tok min 1 test på rugedag 8.og var positiv..er gravid og er nå 9+4. så det er en stooor mulighet for att du kan rope hurra :o) det eneste som kan være,er att eggløsningssprøyta kan slå positiv ut på en test,men den sitter kun i 10dager..og du har vel gått lengere enn det? så ja,jeg sier gratulerer og håper vi har rett i det..:o) Lykke til!!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...