Gå til innhold

okey jenter,,, litt hjelp...??=)

Anbefalte innlegg

datteren min er helt HYSTERISK om kveldene.. jeg vet hun har begynnt og få symptomer på tenner... .. tror hun er overtrøtt eller noe.. prøver og få henne til og sove i 5-6 tiden .. en liten lur. men uansett så blir hun utrolig krevene når jeg skal ligge henne i sengen. hun er verdens roligste baby.. så skal ikke klage.. men er det normalt at de får slike "byer"? vet ikke hva jeg skal gjøre for den lille herligheten min... ikke mat, ikke ny bleie, ikke kos.. det ewr ikke vondt i magen heller tror jeg...?? flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136668633-okey-jenter-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan godt være hun er overtrøtt, sånn er snuppa vår til tider også, da er det bare å bysse og bære til hun roer seg. vi tasser frem og tilbake i leiligheta til hun har roet seg, og så prøver vi å legge henne igjen etterhvert. sotter ofte å gynger og koser litt før vi legger henne ned også,,

ikke alltis så lett med de små! :)

Hei!

Hvilke andre symptomer på at det er tenner på gang har hun da? Lurer nemlig på om det samme skjer her, men det er da himla tidlig å få tenner allerede?! Gutten min biter på fingrene sine hele tiden, har begynt å sikle, er urolig og grinete og sover dårlig. Kjente inni munnen hans, og det kjennes litt hardt ut nederst, samt at jeg synes jeg kan se noen små hvite prikker... Det virket som han syntes det er godt hvis jeg gnir litt, akkurat som det klør...

lunajenten_

symptomer på tenner kan komme opp til 2-3 mnd før tennene kommer...

symptomer:

feber (dette har ikke datteren min)

sikkling( til de grader ja.. hehe)

tar seg mye til munnen og skinnet.(det har hun)

urolig og grinete. spessielt om kvelden.. det sies også at dette kan skje om natten..

det klør. det er nok derfor de blir urolig... men skal dette være slik heløt til tennene kommer?? eller er det i perioder..?

Uff, håper de slipper å ha det sånn i kanskje flere mnd, da kan det bli slitsomt fremover....! Han her satt og tygde på fingeren til pappaen sin i går, hehe. Han virker kanskje litt mindre irritabel nå, sov veldig godt i natt, og nå tar han seg en liten lur igjen:) Har ikke hatt feber her heller, men alt det andre stemmer bra ja.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...