Gå til innhold

Vondt i ryggen??

Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Hej,

Jag har i en veckas tid nu haft problem med ryggen. Det sitter längst ner vid halebenet, värst på den vänstra sidan. På nätterna vaknar jag för att jag legat i samma ställning för länge och det värker. Det liksom sträcker sig med smärta ner i benet. Gör ont när jag går och står... Fick massage i onsdag och igår(lördag) men det har inte hjälp någon av dagarna. Har hoppats på att detta ska gå bort av sig själv men det ser inte ut som detta. :(

Vet inte om detta har något med graviditeten att göra alls, men har aldrig haft några plager med ryggen innan så, svårt att säga. Är det någon annan som känner igen sig??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136668287-vondt-i-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. godt å høre at det er flere. jeg har også vondt nederst i korsryggen. har aldri hatt plager med dette før, kom nå som jeg er gravid. har også hatt endel urinveisinfeksjon så håper det ikke har blitt nyrebekkbetennelse. skal til legen i morgen og skjekke:)

Annonse

Jeg kjenner meg igjen... Jeg har hatt vondt i rompa, halebenet, ryggen og låret! Kjennes ut som jeg "blør" fra halebenet innimellom, i tillegg til en smerte ved bevegelser, sitting, gåing og av å stå lenge... Lettvint dette her.

En venninne av meg er jordmor og hun sa smerten i låret kunne være noe i klem på isjasnerven.. Det andre kunne være BL men veldig usikker enda. Hennes tips til meg var

*flate gode sko

*pute mellom bena om natten (når man ligger på siden)

*Silkelaken eller silkepysj ( i alle fall noe glatt for lettere å få snudd seg)

*Stå med vekta på begge bena

*Ikke sitte med bena i kors

Jeg har forsøkt dette i noen dager. Dette hjelper litt, i alle fall skoene, har fortsatt vondt, men er i alle fall ikke verre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...