Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Skal ringe de i morgen, men bare lurer på om noen av dere vet om hvordan det er for pårørende og overnatte der? Tenker da på sykehotell.. Jeg er begynt og grue meg til operasjonen som jeg skal ha om en mnd (fjerne eggstokkene...)...., og vil absolutt ikke under noen omstendigheter dra alene, så sambo MÅ være med... De skal legge meg inn...Jeg trodde da virkelig at dette var noe som ble gjort dagkirurgisk, men det er det visst ikke...Gjøres operasjonen allikevel laparascopisk, tro?? Eller har de tenkt til og kutte meg opp?? Mye skal man sannelig lure på...Skal ringe de i morgen, men måtte bare få ut noen spm og tanker...Eggdonasjonen utsetter vi til april..Nettopp sendt mail til Riga..Om vi må utsette den lengre kommer vel an på om de gjør noe med livmoren under operasjonen eller ikke...
finetine Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hei St.Olavs har et kjempekoselig sykehushotell ved siden av sykehuset. For dobbeltrom betalte vi ifjor 1200 kr inkl.frokost-jeg tror at man kan søke om å få dette refundert siden. Hotlellet eller sykehuset kan evt skrive bekreftelse på at man har vært der En venninne av meg fjernet også dette nå rett før jul,eggstokkene og gallesteinsoperasjon samtidig. Alt skjedde lapraskopisk. Hun lå da på sykehuset i 2-3 dager,hun var litt øm etter operasjonen men ellers i god form. Tror de gjerne vil beholde deg litt for å se at du ikke får feber ol,det er jo ikke bare bare heller med en operasjon så det kan nok være godt for deg på en måte også. Tror hun var sykmeldt ca-2-3 uker etter dette. Skjønner at du gruer deg,godt å ha med mannen din da:o) Lykke,lykke til!! klem
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Tusen tusen takk:) Dette beroliget en litt opprørt sjel:)))
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ligger forresten sykehuset i byen eller ligger det utenfor??
Ludviginne - mamma!! Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Det ligger ganske nære sentrum ja. Tar maks 15 minutter å gå til sentrum. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå