Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva fyller dere som er sykemeldte hverdagen med? Hadde en veldig god dag i går og kom meg litt ut (var 2 timer uten for husveggen og fikk kjøppt litt mamma klær :) ) Men ellers så tvinner jeg tommeltotter og ser på alt mulig crap på tv. Jeg er kvalm og sliten og orker ikke mye fysisk. Prøver å få tusla meg en tur i løpet av dagen men det er ikke alle dager jeg orker det heller.... Frustrerende og gå fra et "hektisk-karriere-kvinne-liv" med jobb og trening i fokus til å bli forvist til sofaen og dr phil ;) Alle råd og tips tas i mot med takk :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136667968-w%C3%A6%C3%A6%C3%A6-kjeder-meg-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hekling funka på meg en periode...veldig altoppslukende. Se filmer.. lei gratis på biblioteket. Gå på cafe når formen tilsier at det er greit. Les bøker.. jeg har bakt en del. Sats på varm god næringsrik middag lagd fra bunnen av nesten hver dag. Det tar litt tid ofte... reis bort kanskje? Om du har noen som ikke jobber du kan besøke et par dager.

Kryssord, strikking, lag lister og planlegg til den lille kommer. Let etter gode tilbud på barnevogner ol på nettet... tren litt om du orker. Lån deg et språkkurs på biblioteket å lær deg fransk eller et annet språk. Skjekk om det er BIM treff i nærheten der du bor. Kanskje en bestemor eller gammel tante kunne trengt et besøk. Sov når du er trøtt. Last ned musikk og brenn cd'r. Rydd i skuffer og skap og vask dem samtidig. Godt å vite at det er gjort. Rydd opp i klesskapet... kast gubben sine gamle slitte sokker ol.. du kan risikere å få litt kjeft, som kan resultere i en krangel som kan resultere i make up sex... :P Aner ikke mer jeg... når formen er skrall er det ofte ikke så mye man orker. Men å tvinge seg til å være litt sosial et par ganger i uka enten på dagen eller på kvelden er viktig. Det er faktisk det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...