Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har funnet ei dame som skal selge sin Bugaboo Cameleon som er 1 år gammel. Jeg skal betale 2400,- for vogna ink. frakt!!! :DD Vogna er som ny, nesten ikke brukt, og alt utstyr er med. Fornøyd med det jeg!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Det hørtes nesten urovekkende billig ut... Vanligvis ligger jo bruktprisen på rundt 6-7 tusen ser jeg på finn.. Heldig du da!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det er ikke tvil om at dette er et godt tilbus hvertfall! Glad jeg fant det først..
sivuna Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Håper for din del at vogna er i så god stand som du har oppfattet det! Isåfall har du gjort et kjempekjøp! Men enig i det hørtes merkelig, MERKELIG billig ut! Husk du kan klage om den ikke svarer til forventningene:) Men himmel, skal vel være endel som er feil med den før 2400 inkl frakt ikke er en grei pris.. Grattis:)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Ja, synes først det hørtes merkelig billig ut først, men etter at jeg snakket med dama, og hun forklarte hvorfor den var billig, så er det vel bare ett kupp. =) De skal reise utenlands for en lengre periode og trenger pengene. I tillegg skal hun sende den til sverige for meg, så skal vi hente den der. Da slipper vi både toll og moms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå