minnimus83 Skrevet 8. november 2010 #26 Skrevet 8. november 2010 eg fant rn søt bamse å¨nille så det stod verdens beste pappa på eg tenmkte å kjøpe , men vettje om det blir til bursdag elle jul han har jo bursdag uka før terminen, så viss nurke komme før så blir det bursdag viss ikkje så blir det julepresang fra lille nurke tenkte eg ,
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 8. november 2010 #27 Skrevet 8. november 2010 Jeg skal gi, synes absolutt pappaen fortjener en barselgave, selv om det er våre kropper som har gjort "jobben" har jammen han stått på han også. Jeg har vært mye sliten og i dårlig form så han har stilt opp og virkelig trått til, både hjemme, i stallen og med hunden, han har aldri klaget eller sukket over dette, men trøstet og vært omsorgsfull når jeg har trengt det. Verdens beste, rett og slett! Jeg aner ikke om jeg får noe, men det spiller ingen rolle. Jeg/vi får jo uansett det største i verden, men jeg har lyst til å gi en han en liten påskjønning for å vise at jeg setter pris på det han har gjort. Jeg har bestilt en liten body fra fotballklubben "hans", pluss at jeg har snakket med søsteren min (hun skal hente og passe hunden vår når vi er på sykehuset) om at hun skal kjøpe inn og sette i vase 1 rød langstilket rose for hvert år vi har vært sammen og 1 rose for hvert av familiemedlemmene i vår lille familie, hun skal også kjøpe inn yndlingssjokoladen hans og sette en Cola i kjøleskapet slik at den er iskald til han kommer hjem. Så jobber jeg nå med et brev/kort hvor jeg skriver hvorfor jeg elsker han, og hvorfor han kommer til å bli verdens beste pappa.
Ziz Skrevet 8. november 2010 #28 Skrevet 8. november 2010 Jeg er nå 4 dager på overtid, og ingenting skjer enda, så det kan godt være at frøkna kommer tett opp under farsdagen. Da kan det være gaven blir gitt på søndag i stedet for. Gjør den ikke det, så får han den i fødselsgave. Jeg har kjøpt "verdens beste pappa" boken, samt en slipsnål i gull hvor det er gravert inn <3 PAPPA <3 bak. Dette er noe han trenger, samt ønsker seg. Vi kjøper ikke bursdagsgaver eller julegaver til hverandre, så jeg har tenkt å bruke farsdagen som min "gavedag" til han. Han er en del av dette svangerskapet han og, og jeg synes det er hyggelig å kunne gi han en liten oppmerksomhet
minnimus83 Skrevet 8. november 2010 #29 Skrevet 8. november 2010 eg har ikkje termin før 3 des , 3 uker igjen
Margarita -- Skrevet 8. november 2010 #30 Skrevet 8. november 2010 Når skal man gi gaven da? samboeren min er jo på sykehuset sammen med meg hele tiden, så det blir kanskje når man kommer hjem da?
Ziz Skrevet 8. november 2010 #31 Skrevet 8. november 2010 Margarita: Det bestemmer du jo selv Den kan ligge klar til dere kommer hjem, eller man kan pakke den i fødebaggen og gi det når man har fått roet seg med den lille. Her er det ikke slik at far kan overnatte på føden, så for min del kan jeg velge. Min gave er av slikt kaliber at det egentlig er en gave fra hans datter, så det blir vel til at "hun får gi den selv"
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 8. november 2010 #32 Skrevet 8. november 2010 Jeg har planlagt en liten "pappa-box", med favorittwhiskyen, favorittgodis, og litt annet snadder han liker, samt et "frikort" til en kveld med gutta, som han kan cashe inn når han får nok av bleieskift og barselstårer, til å henge utenpå boksen Det blir jo mer en symbolsk greie det her da, men jeg har ikke så mye penger å rutte med Tror uansett han blir glad for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå