~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Trenger noen tips her. Forrige gang fikk han et forstørret bilde av magen, så kan ikke gi det på nytt synes jeg..?!
Nr 2 i magen:) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Har ikke tenkt på det enda - men bør kanskje gi noe. Men hva? Nei, kommer ikke på noen tips - så gjerne forslag her også.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har litt lyst til å kjøpe sånn "militærsmykke" jeg! Sånn plate! Så kan han gravere inn navnet til barna etterhvert de blir født!
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Så fin gave da trultemora:) Har lyst å gi noe jeg også, men ikke så lett å finne på noe...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Så lenge vi er førstegangs begge to tenkte jeg at jeg skulle kjøpe verdens beste pappa boka.... Den humor boka det er så mye prat om overalt...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Trultemora er høygravid Det var en god ide...! ) Jeg hadde tenkt å gi han noe kjempefint denne gangen, men...permisjonspengene har ikke gått inn enda. Sikkert noe tull, så det tar litt tid. Har en uke til termin, så det spørs om jeg rekker det....
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 Enig med Lompa 75, det var jo en kjempeidè ) Hvor får man kjøpt slike? På vanlige gullsmeder?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 http://www.bjorklund.no/bjorklund/showProducts.jsp?open=669614&id=28307 Her en en link! Ja jeg synes at det var en fin ide jeg! Derfor jeg har litt lyst til å kjøpe det! Finnes i mange størrelser, og i bla sølv og stål!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor i all verden skal dere kjøpe barselsgave til pappan....?? Så vidt jeg vet er det vi som har gått med ungen og fortjener det.. Desuten har jeg aldrig fått en ting selv i gave fra pappaen, så hær blir det ikke kjøp noe.
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2008 Fordi det er en hyggelig ting å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Klart det er hyggelig ting å gjøre, jeg skal ikke gi noe, gjorde det ikke sist heller... Men har dere tenkt på om dere får noe da??? Synes den beste gaven er å gi han et barn jeg. Og at ting dere/vi tenker på å gi i brasel kan heller gå til bursdagspresang...Eller???
mammamor82 Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 hvordan ser slike militærsmykker ut? Hørtes ut som en morsom gave!!!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Høres ut som en hyggelig familie dette her ;o) Du får ikke gaver, derfor får ikke mannen noe heller...? Her har vi vært sammen om dette svangerskapet. Mannen har måtte tåle mye fra meg + at han har tatt seg av datteren vår på 3,5 år på en enestående måte(mens jeg har vært MYE dårlig). Fortjener mannen aldri noen ting? Ikke skal han få gaver, ikke skal han få permisjon, bare kjeft å få? Huff...synes mange damer her inne virker meget egoistiske jeg. Hvis man har det så ille sammen med mannen, så får man gå fra de. Men tro hvem av dere som har det mest ille? *kjenner at jeg blir provosert ja*
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2008 Må man få noe for å gi noe? Synes det er hyggelig å gi noe uansett jeg da ) Men ja, jeg fikk noe forrige gang, samme gjorde jo han. Bursdagspresang, julepresang og valentinesgave får han allikevel. Han blir jo ikke pappa hver dag så synes det er hyggelig å gi ham noe i den anledning.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har kjøpt en flaske whiskey, et spesielt merke som har vært lagret i mange år og som jeg håper han vil sette pris på. Jeg vet at etter forrige fødsel var han helt "knust" når han kom hjem etter dramatikken og selvfølgelig gleden i det han hadde vært med på. Jeg har intrykk av at han synes det var ufattelig tøft å være med på fødselen. Så nå har jeg paket inn og gjemt flasken, samt skrevet et "kjæreste"kort, og jeg vil be han om å kikke i skapet når han kommer hjem etter fødselen. Isbitene ligger klar i frysen og whiskeyglasset står i skapet. Så kanskje han kan ha en fredlig liten feiring her hjemme etter fødselen, tenke over livets små og store undere og "bare være" noen minutter? Er ikke ment som en gave i den forstand, kun en anerkjennelse av at jeg ser han også har det tøft innimellom, og at jegsetter veldig stor pris på alt han gjør for meg, som ektemann, kjæreste, venn og støtte, og at vi er utrolig heldige som har en så flott pappa.Tror han vet at jeg synes det, men av og til er det godt å si det også.
mor.monsen Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 Thomas får et lommeur i sølv. Han er litt sånn klokkegal så tenkte det var en fin gave. Skal gravere inn navnet på barnet på framsiden av lokket, og inni lokket en hilsen fra meg. Brukte litt mindre penger på julegaver så jeg kunne ta meg råd til en slik gave. Den har han jo resten av livet. Thomas fortjener absolutt en pappa gave for han har snekra, malt, bært, vaska, massert, trøsta og stilt opp gjennom hele svangerskapet. Han har vært helt fantastisk og jeg vet at svangerskapet har vært belastende på han også. Spesielt fordi jeg har vært mye sjuk og sliten. Dessuten elsker jeg å gi bort gaver. Jeg syns det er sååå morro å holder på med litt hemmlighetskremmerier. Vet at han kommer til å sette pris på klokka.
2+1=gøy* Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Forrige baby vi fikk hadde jag laga en gave til han på forhånd. Da han dro hjem fra sykehuset sa jeg til han hvor han kunne finne den (hadde gjemt den i skapet mitt). Det var en korg med en vinflaske, en body til babyen hvor det stod "verdens beste pappa" på, en bok, et blad, og litt sjokolade, også et kort da. Syns det var nok og veldig koselig. Har ingen tanker om hva jeg skal gjøre denne gangen, men det blir kanskje noe lignende.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 likte kjempegodt ideen om en god flaske favoritt drikk med et nydelig kort+det med en kurv med fine små gaver. veldig bra forslag. kommer til å bruke de to slått sammen.
tertilus Skrevet 27. januar 2008 #19 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tipper jeg kjøper en flaske med brunt brennevin til min kjære. Det vet jeg han kommer til å sette pris på!
sebastian + en til Skrevet 27. januar 2008 #20 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kopierer den korgen med mange små gaver , fyller den med favoritt vin,blad, sjokolade etc etc sikkert hyggelig å komme hjem til:) Har hørt at det er kun pappaen som skal kjøpe barsels gave , men hvorfor ikke glede far og:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #21 Skrevet 27. januar 2008 Da dette er vår første, tenkte jeg fakttisk å kjøpe et videokamera til pappa'en i fødselgave. Blir kjekt å filme oppveksten til dette barnet og evt flere. ;o)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #22 Skrevet 28. januar 2008 Må innrømme at jeg ble litt rørt av å lese det her jeg, hehe.. Liker måten du tenker
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. januar 2008 #23 Skrevet 28. januar 2008 Den største gaven kommer jo uansett til å bli ungen! Vi har begge bursdag i tiden rundt terminen! Så det kan hende det blir slått litt sammen de gavene der ja! Jeg tror muur i Sverige muuuligens at jeg kommer til å få en ring jeg da! Da vi var i Sverige sist, så var vi innom Bjørklund der (han mååå bare se på klokker og slikt sjuh..) og da spurte han meg plutselig hva jeg ønska meg mest av smykke, ring eller øredobber! Jeg svarte ring, for det er noe jeg ikke tar av meg uansett! Så sa han ikke no mer om det! Så den som lever får se!
Mamman til 2 Skrevet 28. januar 2008 #24 Skrevet 28. januar 2008 Gud nå fikk jeg tårer i øya!! Så utrolig flott tenkt anonym 20:41!! Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å gi noe da jeg tenker at det er jeg som har slitt i ni mnd men nå tror jeg jammen jeg har ombestemt meg!! Takk for inspirasjonen!!
ønskebarn Skrevet 28. januar 2008 #25 Skrevet 28. januar 2008 jeg har gitt han en gave allerede. han liker ikke og gå med smykker også trengte han en vind og vanntett jakke så da kjøpte jeg det til han . greit og ha når vi skal ut og trille. har termin om 2 uker men han fikk den nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå