Gå til innhold

Ring med barnas navn på? Er det stilig eller litt spes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg en ring hos en Gullsmed ( smelte om gammelt gull) så jeg skal ha en ring i hvitt gull og gult gull der navna til begge barne mine er inngravert på utsiden av ringen.

Både navnet til gutten jeg har og jenta jeg mistet pga for tidlig fødsel.

Hva syns dere om det?

Har fått noen tilbakemeldinger på at det er jo nesten som en giftering da og at det er feil...???

Ringer en av gult gull på kantene og hvitt gull i midten der navnene er gravert.

Skrevet

Synes det er stilig jeg. Mange som tatoverer navna på barna (jeg inkludert) så en ring synes jeg bare var en kul ide.

Skrevet

Skal vel ikke ha den på ringfingeren, giftefingeren:) Synes det var litt originalt og smart jeg:)

Skrevet

Likte ideen om ring betre enn tatoveringer. Eg hadde nok ikkje skaffa meg slik ring sjølv. Det viktigste er at du liker ringen =) Evt så må du kanskje sette av plass til fremtidige barn?

Skrevet

Jeg har fått de barna jeg skal ha pga komplikasjoner begge gangene....

Enig i at man evt burde vente til man har alle ungene man skal ha...vil jo gjerne ha med alle.

For meg føltes det riktig å ha med navn på både min gutt og jenta jeg så gjerne skulle hatt men ikke overlevde.

Skrevet

jeg tror nok heller jeg ville fått laga en slags medaljong som kan åpnes istden....der du kan ha navnet på barna di mista i ene siden med englevinger rundt eller noe...og navnet til de andre barna dine i andre siden med hjerter rundt...eller noe...da har du den medaljongen nært til ditt hjerte og ikke for synlig heller:-)

ikke at jeg skal legge meg oppi.....men en ring hørtes for mye som en giftering...men nå er jeg sær på ringer da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...