Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe, men har ingen erfaring fra før. Elektrisk eller manuell? Og hva betalte dere?
trollet66 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hvis du kommer til å pumpe mye ville jeg gått for en elektrisk dobbeltpumpe. Ellers klarer du deg flott med en medela swing pumpe,den koster ca 1000 på apotek , jeg vil absolutt anbefale denne fremfor en manuell, prisforskjellen mellom eks avent manuelle og medela swing er noen hundrelapper. medela swing går også på batteri dersom du er ute og frater... Jeg pumper mye og hap prøvet mange forskjellinge pumper......
smil =) Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg trives godt med min mannuelle medela pumpe. Husker ikke hva jeg gav (300kr eller noe). Hvor mye melk som kommer ut varierer, men om morgen får jeg mest melk ut om jeg skal pumpe så jeg har om jeg skal være vekke en ettermiddag. I starten tok hun flaske/bryst. Jeg leide elektrisk pumpe til å begynne med, kostet 15 kr. døgnet og jeg kunne leie så lenge eller kort tid jeg ønsket. Sugde like godt som sykehus pumpene, men når hun sluttet på flaske så leverte jeg tilbake og gikk over på håndpumpe. Jeg synes medela har få deler å vaske og er enkel og grei å bruke. Hvilken type pumpe kommer ann på hva du skal ha den til Tar barnet ditt bare flaske til å begynne med, men du ønsker at barnet skal amme senere. Da anbefaler jeg elektrisk leie pumpe for å holde bryst produsksjonen din oppe. Om du bare skal ha en pumpe til å bruke når du har bryst spreng og skal lagre litt for å ha ekstra om du blir syk eller skal ut. Da holder det med manuell og den er grei å ha med i bleie pakken eller i vesken så du kan snike deg inn på toalettet om du er vekke fra nurket på middag med venninner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå