Gå til innhold

1 Pergo kur... *litt skummelt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere :o)

Har vært til gu og fått vite at jeg har dårlig eggløsning, så no skal jeg begynne på pergo på tirsdag.. Gruer meg litt ettersom det er så mye snakk om bivirkninger :s Men hjelpe meg, det er jo verdt det... No sliter jeg med "spotting" 2 uker før mens, så jeg håper virkelig at det gir seg,,, Er ikke noe serlig med sex når dette holder på...

Noen som har erfaring med pergo?? Bivirkninger å sånn...?

Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på 3 pergo-kurer. Har ikke merket noe til bivirkninger annet enn de vanlige pms-symptomene. Men har ikke vært noe mirakel-medisin for min del i alle fall

Skrevet

Hei! Ja, jeg har tatt pergo i 4 mnd. Ikke virket på meg pga har en muskelknute som har vokst slik at den stenger igjen livmormunnen. Hadde veldige bivirkninger med hodepine, forstoppelse, sopp i underlivet, trøtt, deppa, sint osv osv. MEN jeg kjenner andre som ikke har kjent noe til dette. Du kan være en av de heldige!

Masse lykke til!!!!! Dette går nok veien!!!!!;)))))))

Skrevet

Vi har kjempe bra virkning av pergo. Jeg har hatt bivirkninger men de er ikke så ille, og går over. Vi har hatt 3 kurer, den første var dobbel og uten resultat. Så en trippel som jeg ble gravid på men mistet i uke 5 -6. Nå er vi gravide igjen etter tredje pergokur men kun 5+3 så er jo veldig spente på hvordan dette skal gå.

Den siste kuren hadde jeg veldig lite bivirkninger av, men var veldig mye mindre stresset denne gangen enn de første. Så la jeg på meg 4 kilo nå da, det har jeg ikke gjort før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...