Gå til innhold

Plaget med urinveinsinfeksjoner/nyrebekken betennelse?

Anbefalte innlegg

Har temmelig nylig blitt utskrevet fra Sykehuset i fredrikstad etter å havært innlagt for nyrebekken betennelse i 2 dager. Møte med "helse norge" er vel ikke alltid like lett , da kanskje spesielt om man jobber innen samme sektor .... Jeg følte at jeg ble en såkalt vanskelig pasient. Men jeg er da pasient på lik linje som alle andre og ha de samme rettighetene.

Feber, indre frysninger, smerter i ryggen/ bankeøm, slapp og generelt i dårlig befatning... kjører jeg egen bil til fastlegen min ! Dette var 3 gang med slike symptomer på ca 2 mnd., det var nok en gang nødvendig med antibiotika behandling...! (når skal dette ta slutt tenkte nå jeg da...)

Ble sendt til sykehus for mulig innleggelse... og sånn ble det altså!

Under oppholdet fikk jeg følelse av at jeg ikke ble trodd, selv om div. prøver talte for seg....vel....

Nå gjenstår det vel å få utredning og bli litt klokere...og forhåpentligvis slippe flere kurer og innleggelser....:-(

Er det noen der ute som er plaget med det samme....?

Fortsetter under...

hei. jeg har også nå hatt 2kurer for urinveisinfeksjon. har veldig vondt i korsryggen så er litt redd for at det er nyrebekkbetennels, skal til legen i morgen og ta noen prøver til. føler også at jeg ikke blit trodd på av legen min, han er en skikkelig dust for å si det sånn.. var sykemeldt i forrige uke og i morgen er det 3gang jeg er hos han ang vondt når jeg tisser. håper dette gir seg snart!

føler virkelig med deg.....!!! tror dem at vi kvinner syter uten grunn? Da vet ikke han legen din hvor risikabelt det kan være for barnet ditt at du har en infeksjon.. det fikk jeg vite når jeg var innlagt:-9 takk gud for at man faktisk kan få hjelp... og at det finnes medisiner man kan ta mens man er gravid.

Scratch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...